مقالات آموزشی

    مقدمه

    تجارت کالا در بازاريابي شبکه اي از دو جنبه حائز اهميت است. اول ، مبادلات کالا بطور مستقيم از توليد به مصرف باعث مي گردد نيازهاي هريک از طرفين با حداقل هزينه تامين گردد. دوم، طرفين از طريق تجارت کالا، با فناوري هاي نوين آشنا مي شوند. از اين منظر بازاريابي شبکه اي شاه راه يادگيري است، شاه راهي که تبادل اطلاعات و انتقال و جذب دانش علمي و فني در آن فراهم شده است. واقعيت اين است سهم بري هر شرکت بازاريابي شبکه اي از اين تجارت  به ميزان دانش علمي و فني مديران و بازاريابان شرکت در خصوص مزاياي اين تجارت و کالاهاي قابل عرضه بستگي دارد. در واقع شرکت هاي مجهز به فناوري علمي بالاتر توانايي معرفي هر چه بهترمحصولات به مصرف کنندگان را دارا مي باشند.اينگونه شرکت ها ارزش اقتصادي کالا ها را با معرفي علمي آنها بالا برده و باعث مي شوند اقشار جامعه از خصوصيات کالا مطلع و با توجه به نياز و انتطاراتشان آنها را تهيه نمايند.

    در همين راستا گروه پژوهشي و آموزشي شرکت ميراث نفيس دستها با تاکيد بر رسالت فوق مبني بر بالا بردن دانش علمي و فني موجود در حوزه شناخت کالا توسط بازاريابان ، بر آن است با ارادئه مقالات علمي در خصوص محصولات شرکت به پيشبرد اين هدف کمک کند. ترديدي نيست چنين تلاشي در برابر آنچه بايد باشد، ناچيز است. اما به تعبير زيباي از مولانا

     " آب دريا را اگر نتوان کشيد                                هم به قدر تشنگي بايد چشيد"

    آشنائي با محصولات و خصوصيات آنها

    شرکت میراث نفیس دستها

    1-صنايع دستي

     *   پيکرتراشي

     *   ترمه

     *   سرمه دوزي

     *   سوخته کاري

     *   قلم زني

     *   گليم

     *   معرق

     *   منبت

    2-چرم

    3-پوشاک

    4-موادغذائي

     *   زعفران

     *   عسل

     *    فرآورده هاي زنبور عسل

     *   نوشابه انرژي زا