سوالات متداول

سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید

در اینجا سعی شده تا لیستی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز مورد طرح قرار بگیرد گردآوری شده است

  • بازاریاب شرکت هستم و مشغول فعالیتم ولی نمی توانم وارد دفتر کار خود بشوم؟

    اگر بازاریاب شرکت هستید ولی شش ماه است که هیچگونه فعالیتی انجام نداده اید، سیستم به طور اتوماتیک دفتر کار شما را غیر فعال کرده است. در صورتی که تمایل به ادامه فعالیت دارید: الف: به نزدیکترین شعبه شرکت مراجعه و با ارائه کارت شناسایی و شناسه کاربری خود به مسئول شعبه در خواست رمز جدید نمایید تا از طریق ایشان مورد شما با شرکت در میان گذاشته شود و در اسرع وقت پسورد جدید به شما تحویل داده شود. ب:اگر دسترسی به دفاتر نمایندگی شرکت ندارید از طریق ایمیل شخصی خود ، نام و نام خانوادگی ، شناسه کاربری، اسکن کارت ملی خود و درخواست پسورد جدید را به ایمیل info@hph.co.ir ارسال نمایید تا در اسرع وقت از طریق شرکت پسورد جدید به ایمیل شما ارسال گردد.

  • بازاریاب شرکت هستم و مشغول فعالیت، اما موقتا موفق به ورود به دفتر کار خود نمی شوم، یا رمز دفتر کار خود را فراموش کرده ام.

    الف: در بخش ورود به دفتر کار، رمز خود را بازیابی نمایید در این صورت به طور اتوماتیک رمز جدید به ایمیلی که درهنگام ثبت نام وارد سیستم نموده اید ارسال خواهد شد. ب: در صورتیکه ایمیل خود را فراموش کرده اید به نزدیکترین شعبه شرکت مراجعه و با ارائه کارت شناسایی و شناسه کاربری خود ، در خواست رمز جدید نمایید تا از طریق ایشان مورد شما با شرکت در میان گذاشته شود و در اسرع وقت پسورد جدید برای شما صادر گردد. ج: اگر دسترسی به دفاتر نمایندگی شرکت ندارید از طریق ایمیل شخصی خود(هرایمیل فعالی که دارید) ، نام و نام خانوادگی، شناسه کاربری، اسکن کارت ملی خود و در خواست پسورد جدید را به ایمیل info@hph.co.ir ارسال نمایید تا در اسرع وقت پسورد جدید به ایمیل شما ارسال گردد.

  • بازاریاب شرکت هستم شناسه کاربری و پسورد خود را فراموش کرده ام

    الف: به نزدیکترین شعبه شرکت مراجعه و با ارائه کارت شناسایی به مسئول شعبه در خواست شناسه کاربری و رمز جدید نمایید تا از طریق ایشان مورد شما با شرکت در میان گذاشته شود و در اسرع وقت شناسه کاربری و پسورد جدید به شما تحویل داده شود. ب:اگر دسترسی به دفاتر نمایندگی شرکت ندارید از طریق ایمیل شخصی خود(هر ایمیل فعالی که دارید) ، نام و نام خانوادگی ، اسکن کارت ملی خود، در خواست شناسه کاربری و پسورد جدید را به ایمیل info@hph.co.ir ارسال نمایید تا در اسرع وقت از طریق شرکت ، شناسه کاربری و پسورد جدید به ایمیل شما ارسال گردد.

  • بازاریاب شرکت هستم شرایط بازپسگیری کالا چگونه است؟

    شرایط باز پسگیری کالا به شرح ذیل می باشد. 1-طبق مقررات، قانون باز پسگیری کالا شامل بازاریابانی می شود که تمایل به ادامه همکاری با شرکت ندارند. که در این صورت می بایست ابتدا فرم استرداد کالا راتکمیل و از طریق تیکت ساپورت از دفتر کار خود به بخش مالی ارسال نمایند، سپس قطع همکاری خود با شرکت را از طریق پایگاه اینترنتی شرکت واز دفتر کار خود انجام دهند. تبصره :زمان قطع همکاری و ارسال فرم استرداد باید یکی باشد در صورتی که شخصی قطع همکاری زده و بعد از گذشت چندین روز اقدام به تکمیل و ارسال فرم استرداد نماید این در خواست پذیرفته نخواهد شد. 2--برای اینکه شخصی بازاریاب شرکت محسوب شود، ثبت سفارش ماهیانه حداقل 1000.000 ریال الزامی می باشد، لذا اینگونه سفارشات که بابت واجد شرایط بودن بازاریاب جهت دریافت پورسانت ها می باشد، شامل قانون باز پسگیری نمی شود. 3-فرآورده های زنبور عسل (ژل رویال، بره موم وگرده گل) به دلیل شرایط نگهداری و صنایع دستی به دلیل استفاده شخصی ،به هیچ عنوان قابل باز پسگیری نیستند(طبق قانون تجارت الکترونیک ماده 38 و 42). 4-هیچ یک از محصولات غذایی ، طبق قانون تجارت اکترونیک ماده 38 و 42 قابل استرداد نیست. 5- کلیه کالاهای بهداشتی آرایشی با توجه به فاکتور فروش در صورتی که به عنوان مصرف شخصی تلقی گردد طبق قانون تجارت الکترونیک ماده 38 و 42 قابل استرداد نیستند. 6- طبق ماده 5 بند 15 قرارداد بازاریاب با شرکت یک بازاریاب در صورت فروش حداقل 70% از محصولاتی که از شرکت خرید کرده است، قادر به گذاشتن سفارش مجدد می باشد لذا با توجه به ماده و بند بالا بازاریابان محترم تنها حق درخواست استرداد آخرین سفارش خود را دارند و سایر سفارشات قبلی آنها قابل بازپسگیری نیست. 7-جهت استرداد کالا در هر سفارش، حداقل بایست 70% کالاها برای استرداد موجود باشد. 8- کالای مورد باز پسگیری باید همچنان پلمپ باشد(کالایی که از پلمپ خارج شود به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود). 9-در صورتی که کالای استردادی درفروشگاه شرکت موجود نباشد، قابل باز پسگیری نیست. 10-کالایی که تاریخ مصرف آن تمام شده یا رو به اتمام است،قابل بازپسگیری نمی باشد. 11- قبل از فروش کالاهای آخرین سفارش خود، سفارش جدید ثبت نکنید زیراطبق ماده 5 بند 15 قراداد بازاریابان با شرکت این امر تخلف محسوب می گردد. در صورتی که شرایط باز پسگیری را دارید فرم را از همین لینک دریافت و تکمیل کرده، به آدرس ایمیل شرکت ارسال نمایید

  • بازاریاب شرکت هستم پورسانتم به حساب با نکی ام واریز نشده است؟

    به دلیل این که بانک پاسارگاد برای واریزی مبالغ زیر صد هزار تومان، پیامکی برای شما ارسال نمی کند ، عدم دریافت پیامک دلیل بر عدم واریز پورسانت نیست بنابراین نخست موجودی حساب بانکی خود را کنترل کنید تا از واریز نشدن پورسانت به حسابتان اطمینان کامل حاصل نمایید. دلایل عدم واریز پورسانت به حساب شما یکی از موارد ذیل می باشد: الف : در زمان ثبت نام شماره حساب اشتباه ثبت شده است. ب:شماره حساب در زمان ثبت نام وارد نشده است. ج: تاریخ ویرایش شماره حساب شما دردفتر کار بعد از محاسبات پورسانت ماه می باشد( اولین روز هرماه محاسبات پورسانت ماه قبل انجام می گیرد). د:شماره حساب وارد شده متعلق به شما نیست. در صورت بروز موارد بالا شما ابتدا شما ره حساب صحیح خود را طبق فرمت اعلام شده در پایگاه اینترنتی شرکت ثبت یا ویرایش نمایید سپس: 1- از طریق دفتر کارخود قسمت تیکت ساپورت به بخش مالی اطلاعات ذیل را ارسال نمایید تا در ظرف 24 الی 48 ساعت مورد شما بررسی و در صورت صحت آن پورسانت معوقه ماه اعلام شده به حساب شما واریز گردد. الف:نام و نام خانوادگی ب:کد شناسه ج: دلیل عدم دریافت پورسانت د: ماهی که پورسانت آن ماه را دریافت ننموده اید. ه: شماره حساب صحیح که متعلق به شما می باشد. 2- از طریق ایمیل شخصی خود اطلاعات ذیل رابه ایمیل info@hph.co.ir ارسال نمایید تا در ظرف 24 الی 48 ساعت مورد شما بررسی و در صورت صحت آن پورسانت معوقه ماه اعلام شده به حساب شما واریز گردد. الف:نام و نام خانوادگی ب:کد شناسه ج: دلیل عدم دریافت پورسانت د: ماهی که پورسانت آن ماه را دریافت ننموده اید. ه: شماره حساب صحیح که متعلق به شما می باشد.

  • در هنگام ثبت نام در پایگاه اینترنتی کد ملی ام را تکراری اعلام می کند و قادر به ثبت نام درشرکت نیستم

    شما قبلا در پایگاه اینترنتی شرکت ثبت نام نموده اید و کد ملی شما بعد از قطع همکاری هنوز در دیتای شرکت باقی مانده است . در صورت تمایل به ثبت نام مجدد باید ازطریق ناحیه کاربری بخش تیکت ساپورت ویا از طریق ایمیل شخصی خود به ایمیل شرکت به آدرس info@hph.co.ir نام و نام خانوادگی، شناسه کاربری و اسکن کارت ملی خود را ارسال کرده ، موضوع را توضیح دهید و در خواست ثبت نام مجدد نمایید .

  • چگونه می توانم قرارداد خود را با شرکت فسخ نمایم(قطع همکاری) ؟

    ابتدا وارد دفتر کار خود شوید برروی گزینه قطع همکاری کلیک نمایید.کد شناسه خود را با حروف بزگ تایپ کنید (HPH) و کلیه اطلاعات خواسته شده را ثبت کرده ، بر روی کلید تایید کلیک نمایید. در صورتی که شما کمتر از 2 ماه در شرکت فعالیت کرده باشید همان روز فسخ قرارداد(قطع همکاری شما باشرکت) صورت می گیرد ولی در صورتی که فعالیت شما در شرکت بیش از 2 ماه باشد فسخ قرارداد شما (قطع همکاری) باشرکت 15 روز طول خواهد کشید. قطع همکاری زده ام ولی قطع همکاری بنده از طریق سایت انجام نمی گیرد.چگونه باید پیگیری کنم؟ قطع همکاری افراد به صورت سیستماتیک صورت می گیرد و بعضی از نقایص در هنگام ثبت نام می تواند عامل گردد تا این روند با اشکال مواجه گردد. 1- شما در هنگام ثبت نام به هر دلیل کد بازاریابی دریافت ننموده اید لذا به دلیل نداشتن کد بازاریابی اصلا بازاریاب شرکت نمی باشید و گزینه قطع همکاری برای شما غیر فعال می باشد و شما قادر هستید در شرکت های دیگر ثبت نام فرمایید. 2- شما در هنگام ثبت نام عمدا یا سهوا کد ملی کس دیگری را اعلام نموده اید و کد بازاریابی دریافت کرده اید ولی شرکت با چک کردن کد ملی شما از روی قرارداد های ارسالی از سوی مسئولین شعب متوجه این اختلاف شده و در سیستم کد ملی صحیح شما را وارد کرده است. لذا در هنگام کلیک برروی گزینه قطع همکاری این گزینه برای شما فعال نمی گردد. لذا در صورت بروز این مورد از طریق ذیل اطلاعات قید شده را به بخش نرم افزاری شرکت ارسال نمایید. 3- به دلیل عدم فعالیت بیش از 6 ماه در شرکت شناسه کاربری شما غیر فعال گردیده است و باید از طریق ذیل اطلاعات قید شده را به بخش نرم افزاری شرکت ارسال نمایید. الف: از طریق دفتر کارخود قسمت تیکت ساپورت به بخش نرم افزاری اطلاعات ذیل را ارسال نمایید تا ظرف 24 الی 48 ساعت مورد شما بررسی و در صورت صحت اطلاعات ارسالی قطع همکاری شما از سوی شرکت انجام شود. 1:نام و نام خانوادگی 2:کد شناسه 3: درخواست قطع همکاری 4:اسکن کارت ملی ب: از طریق ایمیل شخصی خود اطلاعات ذیل رابه ایمیل info@hph.co.ir بخش نرم افزاری شرکت ارسال نمایید تا ظرف 24 الی 48 ساعت مورد شما بررسی و در صورت صحت اطلاعات ارسالی قطع همکاری شمااز سوی شرکت انجام خواهدشد. 1:نام و نام خانوادگی 2:کد شناسه 3: درخواست قطع همکاری 4:اسکن کارت ملی درصورتی که شرکت به هر دلیل قادر به انجام پروسه قطع همکاری نگردد در این صورت از طریق مکاتبه با مسئولین بازرسی در اسرع وقت مشکل را بر طرف خواهد نمود. در ضمن شرکت شما را از روند انجام قطع همکاری به طریق تیکت ساپورت یا ایمیل مطلع می سازد.

  • در هنگام ثبت نام در پایگاه اینترنتی شرکت کد بازاریابی برایم صادر نشده است.چگونه باید کد بازاریابی دریافت نمایم؟

    دلیل عدم ثبت کد بازاریابی برای شما می تواند به شرح ذیل باشد. 1-در هنگام ثبت نام کد ملی صحیح وارد ننموده اید لذا کد ملی صحیح خود را ازطریق ناحیه کاربری بخش تیکت ساپورت ویا از طریق ایمیل شخصی خود به آدرس info@hph.co.irبا ذکر نام و نام خانوادگی، شناسه کاربری و اسکن کارت ملی ارسال نمایید تا در اسرع وقت با اصلاح کد ملی در دیتا بیس شرکت کد بازاریابی برای شما صادر گردد. 2- قبلا در شرکت دیگری ثبت نام کرده اید و هنوز بازاریاب آن شرکت و دارای کد بازاریابی هستید، بنابراین باید قطع همکاری خود را در آن شرکت بزنید. تا برای شما بتوانیم کد بازاریابی صادر نماییم. 3- در هنگام ثبت نام پایگاه اینترنتی وزارت صنعت، معدن و تجارت مشکل داشته و کد بازاریابی برای شما صادر نشده است لطفا ازطریق ناحیه کاربری بخش تیکت ساپورت ویا از طریق ایمیل شخصی خود به آدرس info@hph.co.ir نام و نام خانوادگی، شناسه کاربری، اسکن کارت ملی خود را ارسال نمایید تا در اسرع وقت کد بازاریابی برای شما صادر گردد.

  • سفارش ثبت شده ولی محصولاتم تا به امروز به دستم نرسیده است. چگونه باید این مورد را پیگیری نمایم؟

    مدت زمانی که شرکت متعهد می گردد تا کالای سفارش داده شده را با توجه به نوع کالا ارسال نماید بین 3 الی 7 روز کاری می باشد . در صورت عدم دریافت کالا در این بازه زمانی ، طبق مراحل ذیل اقدام نمایید: الف: ابتدا وارد دفترکار خود شوید، ازمنوی ناحیه کاربری برروی گزینه پروفایل کلیک نمایید و در بخش آدرس از صحیح بودن آدرس خود اطمینان حاصل فرمایید.در صورتیکه آدرس شما بصورت صحیح درج نشده باشد ان را ویرایش و مورد را از طریق تلفن 44158022-021 به شرکت اعلام ویا ازطریق ناحیه کاربری بخش تیکت ساپورت ویا ایمیل info@hph.co.irبا ذکر نام و نام خانوادگی، شناسه کاربری، کد سفارش و تاریخ سفارش موضوع اصلاح آدرس را مطرح نمایید تا کالای شما بعد از رهگیری از طریق شرکت مجددا برای شماارسال گردد(هزینهارسال مجدد با شماست) ب: اگر آدرس درج شده در پروفایل شما صحیح است 1- ابتدا وارد دفتر کار خود شوید از منوی ناحیه کاربری وارد بخش خرده فروشی گردید. سپس بازه زمانی خرده فروشی خود را ثبت نمایید تا کد سفارشی که به دستان نرسیده را رویت نمایید. وارد بخش جزئیات سفارش شوید و مشخص نمایید آیا زمان ارسال کالا برای شما درج شده است یا خیر. *در صورت درج تاریخ ارسال کالا در این بخش با در اختیار داشتن کد سفارش و تاریخ ارسال این کد ، بین ساعات 10صبح تا 15 بعدازظهر با شماره تلفن 09391364711 تماس حاصل فرمایید تا جزئیات ارسال از طریق مسئول مربوطه در اختیار شما قرار گیرد. درصورت عدم درج تاریخ ارسال کالا در بخش جزئیات کالا با شماره تماس 44158022-021 یا 021-44158023 تماس حاصل نمایید و یا ازطریق ناحیه کاربری بخش تیکت ساپورت ویا ایمیل info@hph.co.irبا ذکر نام و نام خانوادگی، شناسه کاربری، کد سفارش و تاریخ سفارش موضوع را مطرح نمایید تا پیگیری های لازم در اسرع وقت صورت گیرد.