چرا ما؟

     چرا ما؟

    شرکت میراث نفیس دستها

    برای فعالیت در بازاریابی شبکه ای که در کشور ما صنعتی نوپاست ، فاکتورهای بسیار ی برای انتخاب یک شرکت مناسب وجود دارد. در دنیای پر جنب و جوش بازاریابی شبکه ای، باید دوید، نه به پا بلکه با اندیشه ای که در سر داریم و عمل به آن... اندکی درنگ در این تجارت آنقدر فاصله می اندازد بین ما و دیگرانی که رو به جلو و با شتاب در حرکتند که جبرانش تقریباً نا ممکن می شود.از آن سو داشتن برنامه ریزی دقیق، حساب شده، پرقدرت و رو به پیشرفت الفبای پا گذاشتن در این دنیای پر تلاطم است. 

       شرکت بازاریابی شبکه ای میراث نفیس دستها راههائی اندیشیده، برا ی یک آموزش قوی، یک برنامه ریزی مو شکافانه و یک استراتژی عالی و پر توان جهت گرد آوردن شرایط لازم یک همکاری گروهی ایده آل. این گروه، خانواده میراث نفیس دستهاست که افراد آن در کنار یکدیگر به گرمی دست هم را می فشارند و سود خود را در پیشرفت گروه همکار خود می دانند. تجارت گرم تنها دریک خانواده گرم و صمیمی معنی پیدا می کند. این گرمی نه تنها در رفتار و کردار بازاریابان بلکه در نوع معرفی محصولات و فروش آنها نیز چنان چشم نواز است که هر بیننده ای را به وجد می آورد.

       شرکت میراث نفیس دستها سعی دارد تا با فراهم آوردن شرایط مناسب چه از نظر محصول و چه از نظر پلن درآمدزایی و استراتژی های فروش، یکی از عالی ترین فرصتهای شغلی این چند ساله اخیر را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

    چراما؟؟

    شرکت میراث نفیس دستها

    شاید اولین فاکتور برای انتخاب یک شرکت بازاریابی شبکه ای، محصول و برند محصولات موجود در شرکت برای فروش باشد. یک محصول MLM باید طیف وسیعی از احتیاجات اقشار مختلف را برآورده کند تا به عنوان راه حل مقرون به صرفه قابل پیشنهاد باشد. محصول باید براساس ارزش واقعیش قیمت گذاری شود تا تصمیم به خرید برای خریدار آسان شود. محصولات شرکت میراث نفیس دستها را میتوان در چند بخش دسته بندی نمود: 

    محصولات نفیس صنایع دستی ایرانی صنایع دستی ایران در دنیا در قطب سوم قرار دارد.بستری آماده از نیاکانمان بجا مانده اما افسوس که به جای بالیدن، روز به روز از نگاهها دورتر می شود. پس شرکت بازاریابی شبکه ای میراث نفیس دستها با پیشینه موفقی که مدیران این شرکت در زمینه تولید و فروش صنایع دستی ایرانی داشته اند، قدم به دنیای بازاریابی شبکه ای گذاشته تا در درجه اول با بهره گیری از هنر برترین هنر مندان کشور بتواند کالای صنایع دستی ایرانی را با کمیت و کیفیت بالا تولید نماید درجه دوم میراث نیاکانمان را که چون طفلی است رنجور، تیمار کند و به جایگاه اصلی اش باز گرداند. چرا قطب سوم؟؟؟ چرا قطب اول جهان نباشیم؟؟؟

    و در درجه سوم بر آن است تا محصولات صنایع دستی ایرانی خود را که تک به تک مایه سر بلندی و مباهات کشور عزیزمان است، از مرز ها عبور دهد تا مردم در سر تا سر دنیا باافتخارات ما آشنا شوند. به جای خروج ارز از کشور وحمایت بازاریابان جوان شرکت از تولیدات خارجی، باعث ورود ارز به کشور و همچنین حمایت از تولیدات داخلی شود.

    محصولات چرمی با کیفیت، بالا محصولات چرمی ارائه شده از سوی شرکت میراث نفیس دستها مربوط به دو برند مطرح داخلی می باشد. این دو شرکت با کادر متخصص در زمینه طراحی، و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی دباغی و تولید چرم طبیعی از برندهایی هستند که نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز مشتریان خاص خود راداشته و قابلیت رقابت با برندهای داخلی و خارجی را دارند.     

    مواد غذایی، ارزش مواد غذائی به ارگانیک و خالص بودن آن است، شرکت میراث نفیس دست ها محصولات خوراکی قابل عرضه را با وسواس بسیار تهیه کرده، این محصولات علاوه بر موارد فوق جزء بهترین نوع مواد غذائی در داخل و خارج از کشور می باشند.

    پوشاک، پوشاک قابل عرضه شرکت میراث نفیس دستها از برترین برند های سال 1391انتخاب شده است.

    شرکت میراث نفیس دستها با علم به اینکه بهترین کالاها در بازاریابی شبکه ای کالاهایی هستند که مشتری،همیشه یا بیشتر مواقع از آن استفاده می کند،محصولاتش را انتخاب نموده زیرا دانش قانون مصرف در بازاریابی شبکه ای مبتنی بر این است که بازاریابان حرفه ای بیشتر وقت و سرمایه شان را در شرکتی صرف می کنند که قشر وسیعی از مردم ، اغلب از کالا و خدماتش استفاده می کنند. البته ممکن است شرکتی باشد که میزان مصرف برخی از کالاهایش ماهانه و برخی فقط گاه به گاه مورد مصرف عموم قرار گیرد . پس با توجه به دسته بندی محصولات شرکت میراث نفیس دستها ، این محصولات ، فاکتورهای لازم جهت ارائه یک محصول خوب بازاریابی شبکه ای را دارا هستند.

    گزینه ی بعدی که برای انتخاب شرکت ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، پلن درآمدزایی شرکت است . بر اساس تجربیات به دست آمده از روند رشد شرکتهای بزرگ به این نتیجه می رسیم که سوددهی شرکت برای ماندگار بودن آن امری است غیرقابل انکار به این معنی که شرکتهایی موفق هستند که با توجه به پلن درآمدزائیشان، بیشترین سود را برای بازاریابانشان در نظر گرفته باشند. اگر به پلن درآمدزایی شرکت نگاهی بیاندازیم در همان ابتدا متوجه میشویم که این شرکت بدون هیچ پیش شرطی 30درصد از ارزش کالاهای فروخته شده را به بازاریابانش به عنوان پورسانت پرداخت میکند . و پلن درآمدزایی شرکت فارغ از هرگونه پیچیده گی و بدون غرق شدن در شرط و شروطهای دست و پاگیر ، به صورت کاملا ساده طراحی شده تا تمامی افراد بتوانند با درک درستی از نحوه فعالیتشان ، برای کسب درآمد تلاش نمایند. ناگفته پیداست که یک سیستم بازاریابی شبکه ای قدرتمند باید این توانایی را داشته باشد تا بیشترین امکان تکثیر و همانندسازی را فراهم نماید . در غیر از این حرفه ، کجا میتوان شغلی را تصور کرد که در ازای کمک به عرضه کالا ها و خدمات ، بیش از آنچه توقع دارید به شما برگرداند؟!  

     در پایان با احترام به تمام دوستان و همکاران و با آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان در تجارت بی نظیر بازاریابی شبکه ای ، شرکت میراث نفیس دستها با دارا بودن تیم مدیریتی و آموزشی با تجربه و قوی در زمینه ی بازاریابی شبکه ای و با نگرشی وسیع به افقی روشن در امر تجارت فعالیتش را آغاز نموده است . نگرش و تجربه ی مدیران شرکت میراث نفیس دستها این امکان را به شما میدهد تا با اطمینان خاطر از آینده ای روشن ، در راه جذاب و پردرآمد بازاریابی شبکه ای با گامهایی استوار و مطمئن قدم بردارید .

    پس چرا میراث نفیس دستها؟؟؟ زیرا این خانواده با اهدافی بزرگ و در سایه پروردگار، روز به روز بزرگتر می شود و در این گذار، لحظه ای از تلاش نخواهد ایستاد زیرا قلب این خانواده برای میهن عزیزش می تپد.