افزوده شدن محصول جدید لوسیون بدن محافظ در برابر آلودگی هوا از برند سوپر استار

قابل توجه بازاریابان و هموطنان عزیز

محصولی جدید و فوق العاده در دسته بهداشتی از برند سوپر استار برای اولین بار در ایران تولید و در سبد خرید قرار گرفت .
جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

لوسیون بدن محافظ در برابر آلودگی محیطی

در لوسیون بدن محافظ در برابر آلودگی محیطی از خواص روغن گياه مورينگا نیز بهره گرفته شده است . این ماده يكي از قوي‌ترين آنتي‌اكسيدان‌ها و تركيبات ضدپيري پوست محسوب می‌شود . همچنين آزمایش‌های دقیق روی روغن دانه گياه مورينگا ، خواصی همچون محافظت در برابر راديكال‌هاي آزاد ، مغذي بودن، آنتي‌اكسيدان ، نرم‌كنندگی و رطوبت‌رسان را به آن منتسب می کنند . در روغن گياه مورينگا ويتامين‌هاي  A،  Bو  C، كاروتنوئيدها و تركيبات فلاونوئيدي موجود هستند . اثرهای ضد چروك و جلوگيري از پيري پوست این گیاه در مطاعات علمي به اثبات رسيده است.

در فرمولاسیون این محصول از عصاره آووکادو استفاده شده است . آووکادو منبع خوبی از کارتنوئیدها (نوعی آنتی اکسیدان) مانند آلفا کاروتن ، بتا کاروتن ، بتا کریپتوکسانتین ، زیکسانتین و لوتئین می باشد . این ترکیبات از بین برنده رادیکال های آزاد می باشند و محافظ خوبی برای پوست هستند و از آسیب های محیطی که منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط ریز پوستی و دیگر عوامل نشانگر پیری زودرس می باشند ، پیشگیری می کنند . آووکادو سرشار از ویتامین C بوده و برای ایجاد کلاژن و ارتجاعی بودن پوست بسیار مفید است . همچنین باعث استحکام پوست و بهبود ساختار پوست می شود . روغن آووکادو حاوی اسیدهای چرب تک زنجیره ای غیر اشباع مرطوب کننده است . یکی از مهمترین خواص آووکادو برای پوست به خاطر داشتن مقادیر فراوان اسید اولئیک می باشد . این اسید چرب تک زنجیره ای غیر اشباع ، رطوبت را در لایه اپیدرمی پوست حفظ می کند و به این ترتیب پوست را نرم و مرطوب نگه می دارد . یکی از اجزای ساختاری پوست سالم ، اسیدهای چرب امگا 9 است كه روغن آووكادو سرشار از آن‌ها مي‌باشد .

اکتیو دتوکسوفان موجود در فرمولاسیون این محصول بر گرفته از عصاره جوانه شاهی بوده که نه تنها منبع آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C است ، بلکه سرشار از فولات (اسید فولیک) نیز هست . این اکتیو همچنین یک ماده گیاهی شیمیایی دیگر به نام سولفورافان (sulforaphane) دارد که خواص ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی آن اثبات شده است  .بنابراین استفاده از این ماده اثرات مخرب آلودگی ها بر پوست را از بین می برد .

در فرمولاسیون این محصول از عصاره لیمو سبز استفاده شده است . از ویتامین های لیمو سبز می توان درصد بالای ویتامین  C، ویتامین های گروه B و ویتامین  A، و از املاح معدنی بی شمار و بسیار مفید آن پتاسیم ، منگنز ، منیزیم و را نام برد . بنابراین این عصاره سرشار آنتی اکسیدان های قوی بوده و رادیکال های آزاد پوست را خنثی کرده و از پیری زودرس جلوگیری می کند .

عصاره چای سبز موجود در فرمولاسیون این محصول به طور موثری رادیکال های آزاد ایجاد شده در اثر آلودگی هوا را خنثی می کند . بسیاری ازخواص چای سبز مربوط به ماده ای به نام کاتچین است که فعالیت آنتی اکسیدانی آن بسیار بالا بوده و نسبت به آنتی اکسیدانهای معروفی چون ویتامینهای C و E بسیار قویتر عمل می کند.