سومین همایش بزرگ نفیس در راه است

سومین همایش بزرگ نفیس در راه است

شرکت نفیس با افتخار به اطلاع می‌رساند که سومین همایش بزرگ نفیس در روز پنج شنبه مورخ هشتم شهریور ۱۳۹۷ همزمان با عید سعید غدیر خم از ساعت ۱۵ الی ۱۹ برگزار خواهد شد.

این همایش شامل برنامه‌های جذاب و متنوعی همچون: ارائه‌ی گزارشی از عملکرد چند ماه اخیر شرکت، مباحث آموزشی، رونمایی از محصولات جدید شرکت، اهدای جوایز برای گروه‌هایی خاص، مراسم اهدای جوایز از طریق قرعه کشی زنده و ... خواهد بود.

لازم به توضیح است افرادی که قصد شرکت در این همایش را دارند حتما باید طبق اطلاعیه‌ای که بعدا از طریق شرکت اعلام می‌شود، برای شرکت در مراسم ثبت نام کنند.

 

 برنامه ‌ی اهدای جوایز و قرعه کشی در این مراسم به شرح ذیل خواهد بود:

 

- حامیان طلایی به بالایی که طی ۲ ماه رده‌ی خود را حفظ کرده باشند، بر روی استیج لوح و مدال خود را دریافت خواهند کرد.

همچنين حاميان طلايي به بالا مدنظر داشته باشند كه رسيدن به رده هاي بالاتر در مرداد ماه شما را واجدشرايط دعوت روي استيج براي دريافت لوح سمت جديدتان خواهد كرد.

- حامیان نقره‌ای يا حتي رده هاي پايين تر که در مرداد ماه حامي طلایی مي شوند نیز بر روی استیج دعوت شده و لوح خود را دریافت خواهند کرد.

- ورودی‌های جدیدی که در تیر و مرداد خود را به پاداش نماینده‌ی نفیس رسانده‌اند نیز بر روی استیج دعوت شده و کارت هدیه دریافت خواهند کرد.

 

قرعه کشی خریداران محصولات بلک بری:

از بین افرادی که حداقل یک محصول از برند بلک بری (سرم طلای ضد چروک یا تونیک ضد ریزش مو بلک بری) را خریداری کرده‌اند قرعه کشی انجام خواهد شد و به ۱۰ نفر كارت هديه ٢٠ميليون ريالي اهدا خواهد شد.

 توجه داشته باشید که هر محصول بلک بری به عنوان یک امتیاز محسوب می‌شود و بدیهی است که تعداد خرید بیشتر بلک بری منجر به بالا رفتن امتیاز و شانس بیشتر در قرعه کشی خواهد بود.

بنابراین تا ساعت ۲۴ روز ۷/۶/۹۷ فرصت دارید تا شانس خود را بیشتر کنید.

لازم به ذکر است که قرعه‌کشی به صورت زنده و آنلاین انجام خواهد شد و فقط به برندگانی که در همایش حضور داشته باشند جایزه اهدا خواهد شد.

لذا همراه داشتن کارت شناسایی در روز همایش الزامی است.

توجه داشته باشید در صورتی که شخصی در قرعه کشی برنده شود ولی در همایش حضور نداشته باشد حذف شده و شانس به فرد دیگری داده خواهد شد.

 

 

-              به همراه داشتن کارت ثبت نام برای ورود به سالن الزامی است.

-              سالن دارای پارکینگ است.

-              محل برگزاری همایش: طی روز های آینده از طریق سایت اعلام خواهد شد