اطلاعیه‌ی مهم در مورد واریز پورسانت نمایندگان و مشاوران

همان طور که پیش‌تر اعلام کرده بودیم به دلیل قانون مبارزه با پولشویی و برابر قانون موضوع ماده ۲ قانون تجارت، واریز پورسانت بازاریابان فقط به حساب بانکی خودشان امکان پذیر می باشد.
نمایندگان و مشاورانی که به هر علت امکان اعلام شماره حساب بانکی به نام خودشان را ندارند، می‌توانند با ارائه‌ی رضایت‌نامه‌ی محضری، حساب جایگزین خود را معرفی نمایند.
مشاوران بعد از آماده کردن رضایت‌نامه‌ی محضری خود، تا ۱۵ اسفند ماه فرصت دارند که شماره حساب جایگزین خود را با ارائه‌ی اصل رضایت‌نامه‌ی محضری به دفتر مرکزی نفیس جهت پرداخت پورسانت به آدرس زیر تحویل بدهند.

آدرس: تهران، جنت آباد جنوبی - 35 متری لاله شرقی - بن بست نسترن - مجتمع تجاری اداری لاله - ( ورودی از کوچه نسترن ) - پلاک 1- طبقه اول - واحد دو

 

نمونه متن رضایتنامه:

 

سند رضایت‌نامه مالی

بدینوسیله آقای/خانم................ نام پدر.............. تاریخ تولد.................... با شماره ملی........................ شماره شناسنامه.................... شماره تلفن........................نشانی............................................................. بعد از حضور به موجب همین نوشته رسمی در کمال صحت و سلامت و تندرستی رضایت کامل خود را مبنی بر واریز پورسانت ماهیانه از شرکت میراث نفیس دست‌ها به حساب آقا/ خانم............................. با شماره حساب............................................ نزد بانک .................... اعلام می‌دارد. بدیهی است اینجانب........... متعهد می‌گردم هیچ‌گونه ادعای مبنی بر عدم دریافت پورسانت خود را نداشته و بروز هر گونه مشکلات در آینده از سوی هر مرجعی به عهده اینجانب می‌باشد و شرکت میراث نفیس دست‌ها مصون از این مشکلات آتی برخوردار خواهد بود.