اطلاعیه مهم در مورد واریز پورسانت‌ها

همان طور که مستحضرید، پیش‌تر با هدف سهولت کار برای مشاوران و نمایندگان عزیز، در بخش ثبت نام و ویرایش شماره حساب، تنها ثبت شماره‌ی کارت امکان پذیر بود. در عین حال طرح بانک برای در اختیار قرار دادن پنل برای تبدیل شماره کارت‌ افراد به شماره شبا و یا شماره حساب یک ماه به تعویق افتاد و به همین خاطر، امروز لیست افرادی که در لیست جمع‌آوری شده برای واریز پورسانت، تنها شماره کارت وارد کرده بودند به بخش مالی بازگردانده شد.

در همین راستا به اطلاع می‌رساند از ساعت ۱۵ امروز، امکان وارد کردن شماره حساب، برای عزیزانی که تنها شماره کارت خود را ثبت کرده بودند فراهم می‌شود و از طریق ارسال پاپ آپ در دفتر کار به اطلاعشان خواهد رسید. بنابراین بازاریابان عزیز تا دهم خرداد ماه فرصت دارند برای وارد کردن شماره حساب بانک پاسارگاد و شماره حساب بانک ملت از طریق پاپ آپ و یا ویرایش اطلاعات در میز کار اقدام کرده و در اسرع وقت اطلاعات شماره حساب خود را کامل کنند تا در لیست معوقه‌‌ها وارد نشوند.

لازم به ذکر است که پورسانت افراد ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از ثبت شماره حساب واریز خواهد شد.

 

لازم به توضیح است:

شرکت شبکه‌ی نفیس صرفا با وارد کردن شماره حساب بانک پاسارگاد و شماره‌ حساب بانک ملت، مسئولیت واریز پاداش‌ها  از سوی نمایندگان را می‌پذیرد.