کرم اسکراب‌های صورت در 3 نوع مناسب پوست‌های دارای چروک، پوست‌های لک دار و پوست‌های چرب ام ان دی به سبد کالایی اضافه شدند.

کرم اسکراب‌های صورت در 3 نوع مناسب پوست‌های دارای چروک، پوست‌های لک دار و پوست‌های چرب ام ان دی  به سبد کالایی اضافه شدند.

 

 

یکی از روش‌های مراقبتی پوست که به جوانسازی آن نیز کمک می‌کند لایه برداری آن است. استفاده از اسکراب علاوه بر لایه برداری ملایم به پاک سازی شما کمک کرده و موجب از بین رفتن آلودگی سطح پوست و سلول‌های مرده و در نهایت منجر به از بین رفتن لکه‌های پوستی می‌شود.

کرم اسکراب‌های صورت ام ان دی در 3 نوع مناسب پوست‌های دارای چروک، پوست‌های لک دار و پوست‌های چرب 3 محصول مجزاست که هر کدام وظیفه پاک سازی و لایه برداری را به بهترین شکل انجام میدهند و نیاز هر تیپ پوستی را فراهم می‌کنند.

 

کرم اسکراب آبرسان صورت مناسب پوست‌های دارای چروک ام ان دی با وجود ترکیبات طبیعی در آن مانند روغن آرگان، عصاره آوکادو، عصاره هیدروگلایکولی جوانه گندم و دیگر ترکیبات موثر در آن که همه خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد پیری، و جوانسازی پوست را دارند، کمک به از بین رفتن و کاهش خطوط ریز صورت شما عزیزان می‌کند.

 

کرم اسکراب روشن کننده صورت مناسب پوست‌های لک دار (مناسب برای انواع پوست) ام ان دی با داشتن ترکیباتی مانند عصاره شیرین بیان که نقش اساسی در رفع تیرگی پوست دارد، ضمن ایجاد بافت جدید به روشن شدن پوست کمک می کند. در این اسکراب از ترکیبات کاملا طبیعی استفاده شده و لایه برداری بصورت ملایم انجام می شود و همین امر به مرور زمان موجب از بین رفتن لک‌های پوستی می‌شود و به شما عزیزان این امکان را می‌دهد تا پوستی شفاف سالم و درخشان داشته باشید

 

کرم اسکراب صورت مناسب پوست‌های چرب ام ان دی با توجه به ترکیبات موثر در آن مانند وجود روغن درخت چای کمک به از بین بردن چربی اضافی سطح پوست کرده و جوش‌های سر سیاه را نیز از بین می‌برد. با از بین رفتن چربی اضافی سطح پوست جذب آلودگی نیز کاهش می‌یابد و در نهایت کمک می‌کند تا پوست درگیر عوارضی همچون پیری، جوش و عوامل مضر نشود.