«معجزه ای شگفت انگیز با اقداماتی ساده»

‎«معجزه ای شگفت انگیز با اقداماتی ساده»
 

 

‎سلام


‎من علی ضیایی هستم و این مقاله و مطالب را از پسِ تجربیات چند ساله و مخصوصاً دوره‌ ی آموزشی و عملیاتی که با دوستان و همکارانم در سال ۲۰۱۶ توسط یک تیم آموزشی کانادایی-ایرانی می‌گذراندیم، می‌نویسم.


‎آنها موفق شده‌ بودند در بیش از 50 کشور جهان از طریق سوشیال مدیا٬ سازمان فروش ایجاد کنند و ما صرفا برای یادگیری ٬ نحوه انجام و تست فرآیند به سراغ شان رفته بودیم. تجربه موفقیت آمیزی بود و در نتیجه توانستیم در 7 کشور مختلف اعضای جدیدی (هموطنان مقیم) گرفته و آموزش ‌های لازم را به آنها منتقل کنیم و ایشان نیز آماده‌ ی تکثیر و رشد شدند.


‎البته این مطالب مختص به افرادی است که در یک ساختار سالم و به معنای واقعی فروش مستقیم فعالیت می‌کنند و نه طرح ‌هایی که کالا محور نیستند.


‎برای درک این مطالب لازم است که ماهیت اصلی این حرفه بررسی شود


‎معجزه و پتانسیل شگفت ‌انگیز بازاریابی شبکه ‌ای، یا به زبان ساده‌ تر «ساخت شبکه»، با انجام کارهای کوچک و ساده توسط هر نفر با هدف رفع نیاز افرد جامعه از طریق محصولات می‌باشد و پیش برد این فرآیند که مبتنی بر «ارتباطات» در یک بستر برنده-برنده می‌باشد، امکان گسترشی نامحدود و نتایجی باورنکردنی، به هرفردِ با بینشی در این حرفه خواهد داد.


‎این صنعت، سال ‌هاست از طریق فضای مجازی و شبکه ‌های اجتماعی که به حفظ ماهیت اصلی ‌اش یعنی ارتباطات کمک بینظیری کرده در حال رشد است و توانسته سوار بر موج ارتباطات پیش رود.


‎قدرت بازاریابی شبکه ‌ای، بر انعطاف ‌پذیری گسترده آن می ‌باشد که خود را با هر شرایط و محیطی وفق می‌دهد. شما باید بهترین و قابل تکثیر ترین روش‌ های انجام اصول ساده این کار را برای گسترش شبکه برگزینید و معجزه قدرت این تجارت و افتخار انتخاب این حرفه را تجربه کنید.

 

 

‎فقط کافیست

‎روزانه

‎فعالیتی ساده را بطور

‎مستمر

‎و

‎با اشتیاق

‎انجام دهیم...
 

 

“4  “ Main Actions

 ( P.S.S )

 

‎۴ اقدام اصلی:

‎. رفتار روزانه ی یک نتورکر در روش فعالیت آنلاین،که معجزه ‌ی نتایج بزرگ را با یک فعالیت ساده رقم خواهد زد.
 

‎۱- رشد سفارشات و فروش

‎توسعه ‌ی ارتباطات یا پراسپکتینگ و رشد گسترده مشتریان احتمالی، با هدف توصیه استفاده از کالای شرکت شما در کنار تجربه مشاوره‌ ی شما و دریافت کالای مورد نیازشان درب منزل..

 

‎۲- رشد و توسعه ی شبکه

توسعه ‌ی ارتباطات (پراسپکتینگ) با هدف توصیه استفاده از فرصت کاری و فعالیت افراد بصورت یک حرفه ‌ی: پاره وقت، آنلاین، آینده ساز، بزرگ ولی ساده، در عین حال فوق العاده جدی و آموزش مهارتهای لازم برای پیش برد کسب‌ وکار.

 

‎۳- رشد فردی

مطالعه،تحقیق و حضور در جلسات مختلف و همچنین مراقبت از نگرش‌ ها و ذهنیت‌ های مثبت و مفید ایجاد شده. نتیجه این فعالیت‌ ها، افزایش شناخت نسبت به خودتان است. فضای آنلاین در برقراری ارتباط و اتصال مستمر شما به آپلاین ‌ها و برنامه‌ی تیمی و گروه ‌ها بسیار مؤثر می‌باشد.

 

‎۴- آموزش،پرورش و همراهی زیر مجموعه

‎انجام my 5 در pss (وظایف لوح) بصورت آنلاین با توجه به سمتی که نسبت به هر محور خود بدست آورده‌ اید.
 

‎نکات:

‎مجموع این فعالیت ‌ها، هرچند ساده است، اما موفقیت در آن نیازمند داشتن دلایل، اهداف و آینده ‌ای الهام‌ بخش می‌باشد. برطبق تجربیات و قوانین اثبات ‌شده موفقیت، نتایج ما رابطه مستقیم با میزان تعهد، مسئولیت‌ پذیری، تمرکز و اشتیاق‌ مان دارد.

‎یادتان باشد:

‎هر نوع فعالیتی از ۴ قدم را با روش قابل تکثیر و ساده انجام دهید (طبق متحوا و تجربیات لیدرهاpss) و نتایج و تجربیات خود را با سازمان به اشتراک بگذارید.

‎در گروه‌ هایی که بطور مستقیم در آنها فعال هستید، رفتار شما، اقدامات‌تان و مطمئناً میزان اشتیاق ‌تان داپلیکیت و تکثیر خواهد شد.

‎(پست ‌ها، استوری‌ ها و مطالبی که از شما در فضای مجازی منتشر می‌شود با صدای بلند نگرش‌ های شما را منتقل خواهد کرد و مجموع اینها برند شما را تعریف می‌کند. پس به تکثیر نوع برندینگ افراد سازمانتان که شما الگویشان هستید نیز دقت کنید