روغن تقویت کننده اطراف ناخن ام‌ان‌دی و محلول ترمیم کننده ناخن ام‌ان‌دی با ظروف جدید هم اکنون در سبد کالایی نفیس

روغن تقویت کننده اطراف ناخن ام‌ان‌دی و محلول ترمیم کننده ناخن ام‌ان‌دی با ظروف جدید هم اکنون در سبد کالایی نفیس شارژ شدند.

 

 محلول ترمیم کننده ناخن ام ان دی برای جلوگیری از شکستگی و خشک شدن ناخن های شما تولید شده است. ترکیب جلبک دریایی همراه با روغن آووکادو سرشار از اسیدهای چرب و پروتئین هاست که می تواند مواد مغذی مورد نیاز ناخن های شما را تامین کند. عصاره درخت چای نیز در درمان عفونت های قارچی به کار می رود. یکی از عوامل تخریب ناخن ها میکروارگانیسم ها بوده که این روغن می تواند سبب ضدعفونی کردن ناخن و از بین رفتن میکروارگانیسم های تخریب کننده بافت ناخن شود. همچنین برای برطرف کردن خشکی و ترک خوردگی کوتیکول‌های ناخن (قاعده ناخن) کمک می‌کند


 روغن تقویت کننده اطراف ناخن حاوی کمپلکس مواد تقویت کننده، مرطوب‌کننده و استحکام بخش است و سبب تقویت ناخن و افزایش انعطاف‌پذیری و استحکام آن می شود. روغن تقویت کننده اطراف ناخن ام ان دی با مرطوب‌ کردن کوتیکول اطراف آن سبب حفظ زیبایی، شفافیت و براقیت ناخن‌ها می‌شود. همچنین به افزایش رویش موثر ناخن کمک می کند. این محصول تقویت‌کننده ناخن و پوست اطراف آن، رفع شکنندگی و ماتی ناخن، محکم‌کننده و منعطف‌کننده بوده که کمک به استحکام ناخن کند و با بالابردن سرعت رشد ناخن و رفع پوسته‌پوسته شدن اطراف ناخن، مغذی و ضدمیکروب نیز هست. همچنین حاوی عصاره گل‌گاوزبان، ماکادمیا، روغن هسته انگور، روغن دانه رز وحشی، روغن درخت مرمکی، روغن زیتون، روغن بادام و ویتامین E است.