آبان ماه، ماه تولد همدلی و همبستگی خانواده نفیس در راستای به عمل آوردن هدفی واحد یعنی بهبود کیفیت زندگی انسان ها

سلام و درود به خانواده ی بزرگ نفیس


پس از ادغام واحد تولیدی قدرتمند (صنایع بسته بندی ایمان) قدیم (شرکت خورشید فناوران نفیس) امروز، با شرکت بازاریابی شبکه ای میراث نفیس دستها در راستای اهدافی والا و ساختاری حرفه ای با کارشناسی متخصصان مجرب این حوزه، پدیده ای در صنعت فروش مستقیم ایران خلق شد و در تاریخ یکم آبان ماه سال ۱۳۹۶ با نام “شرکت شبکه نفیس” فعالیت خود را آغاز کرد.

تنها پس از ۳ سال فعالیت شرکت شبکه نفیس به عنوان پیشتاز این صنعت که عمری بیش از ۸ سال را سپری می کند جزء برترین شرکت های بازاریابی شبکه شناخته شده و روندی بی رقیب در ایجاد اشتغال و فراهم کردن کسب کارهای کوچک و بزرگِ مستقل با توزیع کالای با کیفیت ملی را در کشور داشته است.

به مناسبت این پدیده ارزشمند یعنی تولد همدلی و همبستگی خانواده نفیس و شروع این تحول عظیم که انقلابی در صنعت فروش مستقیم ایران بوده است در تاریخ یکم آبان ماه سال 1399 ساعت 16 ویژه برنامه جشن سومین سالگرد شرکت شبکه نفیس به صورت پخش زنده از کانال آپارات نفیس پخش خواهد شد. در این ویژه برنامه باشکوه شاهد اتفاقات و رونمایی های فوق العاده ای خواهیم بود.


لازم بذکر است به دلیل شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا با توجه به این موضوع که شرکت نفیس خواستار حضور تمام اعضای محترم در این مراسم با شکوه بوده اما به جهت حفظ سلامت شما عزیزان به نمایندگی از تمام خانواده نفیس از راهبران و شبکه سازان برتر شرکت نفیس در این مراسم به صورت حضوری دعوت ( دعوتنامه برای آن عزیزان از طریق میز کار ارسال خواهد شد ) و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران حضور بعمل می آورند.


شرکت شبکه نفیس

پیشتاز در صنعت فروش مستقیم ایران