محصولات کودک سوپراستار با طراحی و بسته بندی جدید و جذاب در سبد کالایی نفیس شارژ شدند


شامپو سر دخترانه ،شامپو سر پسرانه، شامپو بدن دخترانه، شامپو بدن پسرانه و لوسیون بدن کودک سوپراستار 5 محصول کودک در این برند هستند که با توجه به درخواست شما عزیزان مجددا با طراحی و بسته بندی جدید و زیبا برای کودکانتان در سبد کالایی نفیس شارژ شدند.



معرفی محصولات: 


فرمولاسیون شامپو سر کودک دخترانه و پسرانه سوپراستار به طور خاص برای کودکان تهیه‌شده است که مناسب شستوشوی مو ظریف و نازک کودک شماست. همچین این شامپو به پوست حساس سر بچه هیچ آسیبی نمی‌رساند و به‌راحتی از روی مو شسته می‌شود و شانه کردن مو را نیز آسان می‌کند. شامپو بچه سوپراستار به دلیل استفاده از آووکادو در فرمول جدید که یک ماده اولیه انحصاری با منشأ طبیعی و غنی شده است، سد دفاعی پوست را تقویت می‌کند و ذخایر سلولی را حفظ می‌کند.


 شامپو بدن کودک دخترانه و پسرانه سوپراستار با فرمولاسیون آبرسانی مناسب این کار را انجام می دهد. این محصول در کنار پاک کنندگی ملایم پوست کودک شما را خشک نمی کند. همچنین این شامپو با فرمولاسیون پیشرفته اثرات نامطلوب آلودگی هوا بر پوست بدن کودک شما را خنثی می کند و با رایحه ای مطبوع و دلپذیر شادی و نشاط را برای شما و کودکتان به ارمغان می آورد.



لوسیون گودک سوپراستار با ترکیبات چرب و مرطوب کننده و التیام بخش برای بدن کودک می تواند ساعت های خوشی را بعد از حمام کردن برای شما به ارمغان بیاورد. سعی کنید بعد از حمام کردن حتما کودک پوست بدن کودکتان را با لوسیون ماساژ دهید تا شاهد آرامش و خوشحالی اش باشید.