دریافت گواهی نامه بین المللی استاندارد رضایت مشتریان (ISO 10004) حاصل عملکرد واحد امور مشتریان شرکت نفیس

از فروردین تا مرداد ماه 1400 در امورمشتریان چه گذشته است؟ 

همواره یکی از اهداف اصلی شرکت جلب رضایت مشتریان، مشاوران و نمایندگان عزیز بوده است. که در این راستا واحد امورمشتریان با ظرفیت سازی و ایجاد فرایندهای استاندارد در پاسخگویی به مشتریان سعی کرده، سرعت پاسخگویی به مشتریان را بالا برد و با ریشه یابی علل ایجاد نارضایتی در مشتریان و انتقال آن به واحدهای مسئول، در یک همکاری جمعی اقدامات اصلاحی ممکن در شرکت رقم زده شود.

 با همکاری و تلاش متخصصین واحدهای مختلف شرکت و اجرای اقدامات اصلاحی در فرایندهای عملیاتی ارائه خدمات به مشتریان، در پنج ماه اول سال 1400 نسبت به پنج ماه قبل از آن، تعداد تیکت های مشتریان 30% کاهش داشته است و واحد امورمشتریان در پنج ماه اول سال پاسخگوی 96,685 تیکت آنلاین و 61,500 تماس تلفنی مشتریان محترم بوده است، و توانسته است رضایت 86% از این افراد را جلب نماید. همچنین در پنج ماه اول سال تعداد 32,240 نفر از مشتریان مورد رضایت سنجی بصورت تلفنی و آنلاین قرار گرفته اند، که نتایج به دست آمده نشان می دهد، سطح رضایتمندی کلی آن ها از شرکت 95% بوده است که بر اساس شاخص رضایت سنجی ACSI در سال 2021 در صنعت فروش آنلاین، شبکه نفیس در سطح مطلوب قرار دارد و خبر خوب اینکه در مرداد ماه سال 1400 با انجام اقدامات مذکور، شرکت موفق به دریافت گواهی نامه بین المللی استاندارد رضایت مشتریان (ISO 10004) شده است.

قطعا تلاش برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و ایجاد تجربه مثبت در آن ها ادامه خواهد داشت و در ماه های آینده شاهد گسترش برنامه های رضایت سنجی و ایجاد وفاداری در مشتریان خواهید بود.



مدیر امور مشتریان شرکت نفیس