تحولی عظیم در سیستم آموزشی و ارتقاء طرح درآمزایی شرکت شبکه نفیس

نفیس ، پیشتاز در صنعت فروش مستقیم ایران 




امروز با افتخار اعلام میکنیم که در مسیر ارتقاء،تسهیل و تسریع رشد مجموعه، با هدف افزایش درآمد نمایندگان و افزایش راندمان مجموعه در طرح درآمدزایی و سیستم آموزشی PSS،گامی بزرگ برداشته تا در این دو عنصر مهم، از بهترین‌های جهان این صنعت نیز، پیشه بگیریم. 




در کنار اصلاحات هوشمندانه‌ی طرح درآمدی که موجب افزایش درآمد ۹۹٪ از شبکه سازان می‌شود، سیستم جدید آموزشی PSS بر پایه‌ دانش روز این حرفه و کاملا ابزار محور، طراحی شده و از یکم آذر ماه ۱۴۰۱ ، آمیخته با تکنولوژی، در وب سایت شرکت نفیس در دسترس همراهان این شبکه قرار میگیرد. 




شایان ذکر می‌باشد که در این سیستم گام به گام، ساده و نتیجه بخش، بیش از ۱۲۰۰۰ ثانیه ویدئو آموزشی و بیش از 400 صفحه جزوه از مهمترین و پیشرفته ترین "کتب و آموزش‌های این حرفه" نقشه راه هر فرد تا رسیدن به بالاترین مراتب شرکت نفیس خواهد بود. 





در آسمان بی حد و مرز نفیس، بهترین خودت باش…




تأکید میشود که هر عضو فعال در شرکت نفیس موظف به مطالعه ی اخبار سایت میباشد و از همین طریق رسماً اعلام میکنیم که هم از طریق مطالعه ی طرح درآمدی جدید و روند جدید پس از ثبت نام، در سیستم آموزشی جدید(در همین خبر)اطلاعات خود را بروز و کامل کنید.لذا به هیچ عنوان از یکم آذر ماه ۱۴۰۱ بابت پیگیری ها و درخواست هایی که دلیل آن، عدم آگاهی از تغییرات تازه میباشد،واحد پشتیبانی نفیس به هیچ عنوان پاسخگو نخواهد بود. 





بخشی از مهمترین تغییرات طرح درآمد: 



حذف پاداش معرف و آغازگران و ارتقاء حجم فروش در پاداش خرده فروش و افزایش ۹۰ درصدی در ارزش ریالی پاداش همگانی نفیس تا ۴۰ هزار امتیاز … 



(میتوانید جزئیات کامل طرح درآمدی را در صفحه ی اصلی سایت مطالعه کنید) 


همچنین با مطالعه ی فایل ذیل با روند جدید،پس از ثبت نام، در وب سایت نفیس آشنا شوید.