کسب رتبــــــــه دوم نــــــــوآوری در گروه تخصصی فناوری نانــو در بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمـــــــــــی

ضمن عرض تبریک به خانواده نفیس و جناب آقای دکتر علیزاده مدیر واحد تحقیق و توسعه نفیس ، برای کسب رتبه دوم نوآوری در گروه تخصصی فناوری نانو بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش بسنا، فراخوان بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی در فروردین ماه سال جاری، از طریق وبگاه جشنواره و سایر رسانه‌ها آغاز گردید.

نتیجه این فعالیت چند ماهه در شانزده گروه تخصصی، پیشنهاد ده طرح از سوی گروه‌های تخصصی به هیات داوران جشنواره بود. هیات داوران که بالاترین رکن علمی و تخصصی جشنواره است پس از جلسه‌های متعدد و دفاع گروه‌های تخصصی از طرح‌های پیشنهادی، تعداد شش طرح را به عنوان برگزیده انتخاب نمودند.

گفتنی است در بین این شش نفر، دکتر صابر علیزاده ممقانی دانش‌آموخته دوره دکتری و پسادکتری شیمی دانشگاه بوعلی‌سینا با طرح "طراحی و ساخت کاتالیزور‌های نانو حفره برای الکتروسنتز پیش‌ماده‌های شیمیایی" رتبه دوم نوآوری در گروه تخصصی فناوری نانو در بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی را کسب کرد.

لازم به ذکر است، دکتر داود نعمت‌الهی عضو هیأت علمی و استادتمام شیمی تجزیه دانشگاه بوعلی‌سینا، در دوران تحصیل دکتری و پسادکتری استاد راهنمای دکتر علیزاده بوده است.