کرم های لایه بردار BHA و AHA مناسب پوست چرب و مناسب پوست خشک و نرمال، دو محصول جدید و تخصصی در برند ام ان دی به سبد کالایی اضافه شدند.

کرم لایه بردار AHA حاوی مخلوطی از آلفا هیدروکسی اسید‌ها از قبیل اسید گلایکولیک، اسید لاکتیک و اسید ماندلیک است که با حذف کردن لایه شاخی پوست باعث تحریک فرآیند نوسازی پوست شده و موجب نرم و یکنواخت شدن سطح پوست می‌شود. البته با حذف شدن لایه‌های فوقانی پوست، رطوبت موجود در لایه‌های میانی اپیدرم در سطح پوست آزاد می‌شود که این عمل کمک شایانی به مرطوب شدن پوست می‌کند. بنابراین استفاده از این کرم برای افراد دارای پوست خشک و نرمال پیشنهاد می‌شود تا از نوسازی سریع پوست و مرطوب شدن آن بهره‌مند گردند.

کرم لایه بردار  BHA حاوی اسید سالسیلیک، به عنوان یک بتاهیدروکسی اسید، است که با حذف کردن لایه شاخی پوست، بازسازی پوست را تحریک کرده و سطح پوست را یکنواخت و نرم می‌کند. البته این اسید توانایی کاهش ترشح چربی در سطح پوست را نیز داشته و به همین دلیل محصول حاضر گزینه مناسبی برای لایه برداری بر روی پوست چرب می‌باشد. استفاده از این محصول به افراد دارای پوست چرب توصیه می‌شود تا از آن برای نوسازی سریع پوست و کاستن چربی و براقیت پوست استفاده کنند.