نکات ضروری هنگام دریافت سفارش

با سلام و درود خدمت مشاوران و نمایندگان شرکت شبکه نفیس؛ 

رعایت موارد زیر در هنگام دریافت سفارشات می تواند از ایجاد برخی مشکلات در فرایند ارسال پیشگیری کرده و موجب افزایش رضایت شما و مشتریانتان گردد..

 1) ارائه کد تحویل به مامورین توزیع نفیس اکسپرس چراکه ارائه دادن کدتحویل هنگام دریافت سفارش به توزیع کنندگان این شرکت می تواند بر کیفیت و امنیت فرآیند توزیع سفارش شما بسیار تاثیرگذار باشد .

لذا خواهشمندیم در هنگام ثبت سفارش ، شماره همراه مشتری نهایی را جهت ارسال کدتحویل مرسوله به ایشان در قسمت شماره گیرنده ثبت نمایید و یا چنانچه کدتحویل برای شما ارسال می گردد آن را در اختیار مشتری نهایی خود قرار دهید ، در نظر داشته باشید کدتحویل هرسفارش در قسمت جزییات همان سفارش نیز قابل مشاهده می باشد.

2) خودداری از دریافت کارتن آسیب دیده ،دقت داشته باشید سفارش شما زمان تحویل باید از لحاظ ظاهری کاملا سالم و پلمپ شده (با چسب های پلمپ شرکت که دارای لگو شرکت هستند) باشد. در صورتی که کارتن سفارش شما پارگی و یا له شدگی داشته باشد و یا پلمپ آن مخدوش باشد، بطوریکه احتمال می رود کالاهای داخل بسته بندی آسیب دیده و یا کسر شده باشد از دریافت آن خودداری کنید ( زیرا دریافت بسته مخدوش یا آسیب دیده به معنای این است که مرسوله بطور صحیح و سالم تحویل داده شده است و متاسفانه قابل پیگیری نمی باشد.

لذا خواهشمند است این موارد را به یاد داشته و به آن عمل نمایید.