اهداف

به نام خدا 

چشم انداز ، ماموریت و ارزشهای شرکت

شرکت میراث نفیس دستها یکی از اولین شرکتهایی است که با کسب مجوزهای لازم از مقامات ذ یصلاح ، موفق به فعالیت در زمینه  بازاریابی شبکه ای در ایران شد.

این شرکت فعالیت خود را در سال 1391 با چشم اندازی روشن و امید بخش در جهت  ارائه کالاهای ایرانی با کیفیت با قیمت مناسب به خانواده های ایرانی آغاز کرد . امیدوار بودیم و هستیم که ایرانیان ، کالاهای با کیفیت تولید داخل کشور را مصرف کنند تا هم به اقتصاد کشور و هم اقتصاد خانواده خود کمک کنند.

مصرف تولید ات داخلی می تواند حمایتی دلگرم کننده برای تولید کنندگان و مانع خروج ارز  از کشور باشد.خانوارها هم در صورت رضایت از کیفیت کالاهای ایرانی و مصرف آنها با پرداخت مبالغ کمتر برای تهیه کالاهای مشابه ، در مخارج خود صرفه جویی می کنند.

ماموریت :

ارائه محصولات با کیفیت از طریق بازاریابی شبکه ای به کل افراد جامعه در ایران و جهان به گونه ای که کیفیت تنها دلیل فروش محصول باشد و کلیه ذینفعان و پرسنل شرکت به کیفیت محصول ارائه شده افتخار کنند. 

سازمان مدیریتی شرکت با هدف ایجاد بستری مناسب برای فعالیت بازاریابی شبکه ای قانونی ، اصولی و حرفه ای شکل گرفته و با الگوبرداری از شرکت های پیشرو و موفق جهانی، سعی دارد تا ارایه کننده مفهوم صحیح و درست این تجارت باشد.

ایجاد بستری امن برای شکل گیری کسب و کارهای کوچک خانگی با پتانسیل تبدیل شدن به تجارتی جهانی برای افرادی خود ساخته در بستری حمایتی و با تمرکز بر رشد فردی از اصلی ترین ماموریت های این سازمان می باشد.

این سازمان ، تغییر دیدگاه فعلی جامعه به بازاریابی شبکه ای را از ماموریت های اصلی خود دانسته و بر آن است که با ایجاد یک ساختار سالم ، اصولی و حرفه ای ، ظاهری مناسب ، ارزشمند و در خور جایگاه به بازاریابی شبکه ای در ایران ببخشد و بستری ایجاد کند که هیچ فردی متضرر نگردد.

چشم انداز :

  1. ورود به فهرست 100 شرکت برتر جهان در سال 2025 با تکیه بر خلاقیت، نوآوری، کارافرینی و خدمات متمایز

  2. ایجاد اشتغال در زمینه ی تولید و بازاریابی شبکه ای .

  3. پرورش و ارتقا سطح راهبردی در این تجارت .
  4. ایجاد بستری و آمادگی مهارتی افراد برای وارد شدن به بازار های جهانی .
  5. تبدیل شدن به لیدر بازاریابی شبکه ای سالم و حرفه ای در ایران بزودی .
  6. وارد شدن به بازارهای کشورهای همسایه و منطقه بزودی.
  7. تبدیل شدن به برترین شرکت بازاریابی شبکه ای خاورمیانه از نظر تنوع ، کیفیت و قیمت رقابتی محصولات و تعداد مصرف کنندگان ، مشاوران و شبکه سازان در آینده.
  8. ایجاد سازمان فروش در 5 قاره جهانی در آینده .
  9. قرار گیری در بین 10 شرکت برتر بازاریابی  شبکه ای جهانی در آینده.

ارزش ها :

ارزش های این سازمان بر مبنای اخلاق ، شایسته سالاری ، منشور اخلاقی تجاری شرکت نفیس ، تمرکز بر مصرف محصولات ایرانی و ارایه کالای با کیفیت و با قیمت رقابتی به مصرف کنندگان است.

توجه ما بر این نکته است که از فروش به شبکه سازی دست یابیم و منافع حاصل از خرید محصول مهم ترین و اصلی ترین دلیل خرید کالاهای شرکت نفیس خواهد بود. توجه به منافع مشاورین محصول ، تقسیم عادلانه پورسانت بین همه سطوح ، جلوگیری از هر گونه خرید اجباری برای واجد شرایط شدن پلن های درآمدی و ایجاد بستر مناسب برای یک محیط برنده – برنده از تعهدات ما است .

بازاریابی شبکه ای برای ایجاد فرصت های برابری بر مبنای رشد شخصیتی و کمک به دیگران شکل گرفته که منجر به ارزش افزوده برای انسان ها می گردد. این ارزش ها ، استاندارد این سازمان بوده و خود را به صورت اخلاقی موظف به رعایت و گسترش آن می داند .

اهداف شرکت میراث نفیس دستها