«نفیس اکسپرس»واحد حمل و نقل اختصاصی شرکت نفیس از امروز بطور رسمی آغاز بکار کرد.

تبریک ویژه به خانواده ی بزرگ نفیس که لایق بهترین ها هستند.


یک خبر فوق العاده و آغازی برای خدمات حرفه ای 


«نفیس اکسپرس»واحد حمل و نقل اختصاصی شرکت نفیس از امروز بطور رسمی آغاز بکار کرد.


یکی از بزرگترین اهداف شرکت نفیس که تبدیل به ماموریت اصلی آن گردید، خدمات رسانی مطلوب به مشتریان،مشاوران و نمایندگان محترم خود بوده است.

"هدف ما، بهبود کیفیت زندگی انسان‌هاست"

این ماموریت و هدف از ابتدای فرآیند های کاری در دستور کار قرار داشته و پس از توجه به تولید، انبار، بسته بندی و ... باکیفیت محصولات، نوبت به تمرکز در توزیع سریع و با کیفیت رسید.

پس از برنامه ریزی و امکان سنجی، سرانجام دستور ایجاد واحد لجستیک مجموعه نفیس تحت عنوان(نفیس اکسپرس)در سریع ترین زمان ممکن، صادر گردید.

از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ جذب نیرو، عقد قرارداد انبار و ... آغاز و ظرف مدت ۱ ماه با تلاش شبانه روزی واحد های مختلف از جمله حمایت بسیار زیاد واحد IT و مالی اولین توزیع سفارشات مجموعه ی نفیس در شهر تهران،در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ توسط نفیس اکسپرس صورت پذیرفت.

باتوجه به جدید بودن این فرآیند، قاعدتا تا نقطه ی مطلوب مورد انتظار مجموعه و مشتریان، فاصله ای وجود دارد ولیکن کلیه پرسنل، تمام قد در راه رسیدن به نقطه ی مذکور، ثابت قدم خواهند ماند.


شایان ذکر میباشد که پوشش واحد اختصاصی نفیس اکسپرس از تهران آغاز شده و بزودی و مخصوصا در نیمه ی اول سال ۱۴۰۰ تا مراکز استان های دیگر گسترده خواهد شد،خدمت رسانی در مناطق جدید متعاقبا اعلام میگردد.

همراهان عزیز دقت داشته باشند حومه ی استان تهران ارتباطی با خدمت رسانی در تهران نداشته و در انتخاب منطقه دقت لازم را داشته باشند.