در صورت ثبت نشدن سفارش مبلغ کسر شده از حساب شما تا 72 ساعات کاری به حسابتان بازمی گردد و اگر مبلغ برداشته شده بعد از 72 ساعات کاری به حساب شما برنگشت،از حساب خود گردش تمام واریز ها و برداشت های خود را از تاریخ ثبت سفارش تا تاریخ سپری شده بعد از 72 ساعت کاری تهیه کرده و به تایید بانک نیز برسانید، و تصویر واضح آن را در تیکت پشتیبانی – بخش نرم افزاری ( مشکلات ثبت سفارش ) ارسال نمایید تا بررسی گردد . 

شما می توانید از طریق دفتر کار خود با رفتن به قسمت "تیکت پشتیبانی" و ثبت تیکت جدید درخواست و انتقاد و پیشنهاد خود را ثبت نمایید. ثبت صحیح تیکت پشتیبانی موجب سرعت در بررسی آن و اعلام نتیجه به شما می گردد. پس لطفا ، فیلم آموزشی زیر را مشاهده نمایید .



حداکثر ظرف 72 ساعت پس از دریافت سفارش، باید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی در دفتر کار خود موضوع را به شرکت اطلاع دهید. جهت پیگیری موضوع نیاز است، شماره سفارش صحیح، تصویر محصولی که بسته بندی آن نقص دارد، نام کامل محصول، همراه با تاریخ تولید و شماره سریال درج شده بر روی محصول را در تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید. تا ظرف 24 الی 48 ساعت کاری موضوع بررسی گردد.


امکان خرید از سایت برای کسانی که عضو شبکه بازاریابی شرکت نفیس نیستند وجود ندارد، می توانید به شخصی که شما را با محصولات آشنا کرده است جهت ثبت سفارش و یا پیوستن به شبکه بازاریابی نفیس مراجعه نمایید.

نیاز است درخواست خود را همراه با مستندات مورد نیاز به شخصی که از وی محصولات را خریداری کرده اید ارائه نمایید تا پس از بررسی، ایشان از دفتر کار خود تیکت پشتیبانی ثبت نمایند.

1- بهتر است هنگام دریافت مرسوله کارت شناسایی خود را همراه داشته باشید.

2- جهت پیشگیری از برگشت خوردن مرسوله همیشه شخصی در آدرس شما برای دریافت مرسوله حضور داشته باشد، جهت اطمینان قادر باشد در صورت نیاز کارت شناسایی شما را به رویت مامور پست برساند.

3- سفارش شما باید از لحاظ ظاهری کامل سالم و پلمپ شده با چسب های پلمپ شرکت (که دارای لگو شرکت هستند) باشد. در صورتی که بسته بندی سفارش شما پارگی و یا له شدگی داشته باشد، بطوریکه احتمال می رود کالاهای داخل بسته بندی آسیب دیده و یا کسر شده باشد. بسته را از مامور پست دریافت نکنید. زیرا تحویل گرفتن مرسوله توسط گیرنده به معنای این است که مرسوله بطور صحیح و سالم تحویل داده شده است. بنابراین درصورت مواجه با این مشکل از دریافت مرسوله خودداری کرده و موضوع را از طریق تیکت پشتیبانی اطلاع رسانی نمایید.

4- اگر مامور پست تخلف کرد و بسته آسیب دیده را علارغم نارضایتی شما به شما تحویل داد و به جای شما فرم تحویل را امضا کرد، کمتر از 24 ساعت وقت دارید به بازرسی شرکت پست محل خود مراجعه کرده و با طرح شکایت، خسارت خود را دریافت نمایید.


حداکثر ظرف 72 ساعت پس از دریافت سفارش، باید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی در دفتر کار خود موضوع را به شرکت اطلاع دهید. جهت پیگیری موضوع نیاز است، شماره سفارش صحیح، تصویر فاکتور ارسال شده همراه محصولات و نام کامل محصولی که بیشتر و یا کمتر دریافت کرده اید را در تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید. تا ظرف 24 الی 48 ساعت کاری موضوع بررسی گردد.

نام کاربری شما در دفتر کار بالاسریتان قابل مشاهده می باشد، می توانید از ایشان راهنمایی بخواهید. در غیراین صورت در ساعات اداری با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و کد ملی خود را اعلام نمایید تا نام کاربری به شما ارائه شود.

ساعت اداری شرکت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 می باشد

در قسمت ورود به حساب، نام کاربری خود را وارد کرده و دکمه بازیابی رمز عبور را بزنید در مرحله بعد به انتخاب شما کلمه عبور جدید به شماره تماس یا ایمیل ثبت شده در پروفایل شما ارسال خواهد شد.

درصورتی که شماره تماس و یا ایمیل خود را نیز در پروفایلتان به درستی وارد نکرده باشید، و یا فراموش کرده باشید. از بالاسری مستقیم خود بخواهید در قسمت تیکت پشتیبانی یک تیکت در عنوان "تغییر و فراموشی رمز عبور" با قید شماره کاربری ، کدملی، شماره تماس صحیح و ارسال تصویر کارت ملی شما ثبت نمایند تا ظرف 24 الی 48 ساعت کاری تیکت شما بررسی و رمز عبور جدید ، به شماره اعلام شده پیامک شود.

شرایط باز پسگیری کالا به شرح ذیل می باشد.

1-طبق مقررات، قانون باز پسگیری کالا شامل بازاریابانی می شود که تمایل به ادامه همکاری با شرکت ندارند. که در این صورت می بایست از طریق تیکت پشتیبانی از دفتر کار خود درخواست خود را ثبت نمایند، سپس قطع همکاری خود با شرکت را از طریق پایگاه اینترنتی شرکت واز دفتر کار خود انجام دهند. 

تبصره :زمان قطع همکاری و ارسال درخواست باید یکی باشد در صورتی که شخصی قطع همکاری زده و بعد از گذشت چندین روز اقدام به درخواست استرداد کالا نماید این در خواست پذیرفته نخواهد شد.

2--برای اینکه شخصی بازاریاب شرکت محسوب شود، ثبت سفارش ماهیانه حداقل 1000.000 ریال الزامی می باشد، لذا اینگونه سفارشات که بابت واجد شرایط بودن بازاریاب جهت دریافت پورسانت ها بوده است، شامل قانون باز پسگیری نمی شود..

3-هیچ یک از محصولات غذایی ، طبق قانون تجارت اکترونیک ماده 38 و 42 قابل استرداد نیست.

4- کلیه کالاهای بهداشتی آرایشی با توجه به فاکتور فروش در صورتی که به عنوان مصرف شخصی تلقی گردد طبق قانون تجارت الکترونیک ماده 38 و 42 قابل استرداد نیستند.

-محصولات سبد مصرفی خانواده نفیس قابل استرداد نمی باشند

5- طبق ماده 5 بند 15 قرارداد بازاریاب با شرکت یک بازاریاب در صورت فروش حداقل 70% از محصولاتی که از شرکت خرید کرده است، قادر به گذاشتن سفارش مجدد می باشد لذا با توجه به ماده و بند بالا بازاریابان محترم تنها حق درخواست استرداد آخرین سفارش خود را دارند و سایر سفارشات قبلی آنها قابل بازپسگیری نیست.

6-جهت استرداد کالا در هر سفارش، حداقل بایست 70% کالاها برای استرداد موجود باشد. 

7- کالای مورد باز پسگیری باید همچنان پلمپ باشد(کالایی که از پلمپ خارج شود به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود).

8-در صورتی که کالای استردادی درفروشگاه شرکت موجود نباشد، قابل باز پسگیری نیست.

9-کالایی که تاریخ مصرف آن تمام شده یا رو به اتمام است،قابل بازپسگیری نمی باشد.

10- قبل از فروش کالاهای آخرین سفارش خود، سفارش جدید ثبت نکنید زیراطبق ماده 5 بند 15 قراداد بازاریابان با شرکت این امر تخلف محسوب می گردد.

چنانچه با آگاهی از شرایط بالا درخواست استرداد سفارش خود را دارید در قسمت تیکت پشتیبانی، با قید شماره سفارش و نام و تعداد دقیق کالاها درخواست خود را ثبت نمایید.

به دلیل این که بانک پاسارگاد برای واریزی مبالغ زیر صد هزار تومان، پیامکی برای شما ارسال نمی کند ، عدم دریافت پیامک دلیل بر عدم واریز پورسانت نیست بنابراین نخست موجودی حساب بانکی خود را کنترل کنید تا از واریز نشدن پورسانت به حسابتان اطمینان کامل حاصل نمایید.

دلایل عدم واریز پورسانت به حساب شما یکی از موارد ذیل می باشد:

الف : در زمان ثبت نام شماره حساب اشتباه ثبت شده است.

ب:شماره حساب در زمان ثبت نام وارد نشده است.

ج: اصلاح و ویرایش شماره حساب دردفتر کار بعد از محاسبات پورسانت ماه انجام شده است( اولین روز هرماه محاسبات پورسانت ماه 

قبل انجام می گیرد).

د:شماره حساب وارد شده متعلق به صاحب جایگاه نیست.

در صورت بروز موارد بالا شماره حساب صحیح خود را طبق فرمت اعلام شده در پایگاه اینترنتی شرکت ثبت یا ویرایش 

نمایید.تا پورسانت های پرداخت نشده در بازه 20-25 ماه آینده به حسابتان واریز گردد.

در صورتیکه شماره حساب شما صحیح بوده و شامل موارد بالا نمی باشد، از دفتر کار خود، قسمت تیکت پشتیبانی، مشکل خود را در عنوان تیکت "پورسانت" ثبت نمایید تا ظرف 24 الی 48 ساعت بررسی شود.