از قسمت امکانات عنوان مشتریان من را انتخاب کرده و اطلاعات مشتری جدید خود را ثبت نمایید

بعد از ثبت اطلاعات اولیه مشتری، می توانید از لیست مشتریان من از قسمت عملیات مشتری مورد نظر خود بر روی گزینه ثبت آدرس رفته و اطلاعات آدرس مشتری را ثبت نمایید و در قسمت عنوان نیز از عناوینی مانند خانه، محل کار و غیره استفاده کنید.

همچنین چنانچه آدرس مشتری تغییر نیاز داشته باشد باز هم می توانید از قسمت امکانات بر روی عنوان مشتریان من رفته و از قسمت عملیات بر روی آدرس ها رفته و ویرایش آدرس مشتری را انجام دهید.

در نظر داشته باشید در فرایند خرید:

در آخرین مرحله بعد از انتخاب محصولات زمانیکه که وارد صفحه اطلاعات گیرنده میشوید می توانید با انتخاب گزینه مشتریان من اطلاعاتی که قبلا برای مشتریان خود ثبت نموده اید را مشاهده نمایید.



 برای ثبت سفارش های شخصی و پرکاربرد خود :

ابتدا در دفتر کاری تان روی اسم خود کلیک نمایید و گزینه ( آدرس های من ) را انتخاب نمایید.

سپس از قسمت آدرس جدیدتمامی اطلاعات آدرس خود را ثبت نمایید و در کادر عنوان می توانید از عناوینی مانند خانه، محل کار و غیره که آن آدرس را برای شما مشخص می کند استفاده نمایید.

لازم به ذکر است در صورتی که آدرس ثبت شده نیاز به تغییر داشته باشد. مجددا می توانید قبل از انتخابات محصول و ثبت سفارش از همین قسمت ویرایش مورد نظر خود را انجام دهید.





 در صورت ثبت نشدن سفارش مبلغ کسر شده از حساب شما تا 72 ساعات کاری به حسابتان بازمی گردد و اگر مبلغ برداشته شده بعد از 72 ساعات کاری به حساب شما برنگشت،از حساب خود گردش تمام واریز ها و برداشت های خود را از تاریخ ثبت سفارش تا تاریخ سپری شده بعد از 72 ساعت کاری تهیه کرده و به تایید بانک نیز برسانید، و تصویر واضح آن را در تیکت پشتیبانی – بخش نرم افزاری ( مشکلات ثبت سفارش ) ارسال نمایید تا بررسی گردد . 

شما می توانید از طریق دفتر کار خود با رفتن به قسمت "تیکت پشتیبانی" و ثبت تیکت جدید درخواست و انتقاد و پیشنهاد خود را ثبت نمایید. ثبت صحیح تیکت پشتیبانی موجب سرعت در بررسی آن و اعلام نتیجه به شما می گردد. پس لطفا ، فیلم آموزشی زیر را مشاهده نمایید .



دانلود ویدئو

حداکثر ظرف 72 ساعت پس از دریافت سفارش، باید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی در دفتر کار خود موضوع را به شرکت اطلاع دهید. جهت پیگیری موضوع نیاز است، شماره سفارش صحیح، تصویر محصولی که بسته بندی آن نقص دارد، نام کامل محصول، همراه با تاریخ تولید و شماره سریال درج شده بر روی محصول را در تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید. تا ظرف 24 الی 48 ساعت کاری موضوع بررسی گردد.


امکان خرید از سایت برای کسانی که عضو شبکه بازاریابی شرکت نفیس نیستند وجود ندارد، می توانید به شخصی که شما را با محصولات آشنا کرده است جهت ثبت سفارش و یا پیوستن به شبکه بازاریابی نفیس مراجعه نمایید.

نیاز است درخواست خود را همراه با مستندات مورد نیاز به شخصی که از وی محصولات را خریداری کرده اید ارائه نمایید تا پس از بررسی، ایشان از دفتر کار خود تیکت پشتیبانی ثبت نمایند.

1- بهتر است هنگام دریافت مرسوله کارت شناسایی خود را همراه داشته باشید.

2- جهت پیشگیری از برگشت خوردن مرسوله همیشه شخصی در آدرس شما برای دریافت مرسوله حضور داشته باشد، جهت اطمینان قادر باشد در صورت نیاز کارت شناسایی شما را به رویت مامور پست برساند.

3- سفارش شما باید از لحاظ ظاهری کامل سالم و پلمپ شده با چسب های پلمپ شرکت (که دارای لگو شرکت هستند) باشد. در صورتی که بسته بندی سفارش شما پارگی و یا له شدگی داشته باشد، بطوریکه احتمال می رود کالاهای داخل بسته بندی آسیب دیده و یا کسر شده باشد. بسته را از مامور پست دریافت نکنید. زیرا تحویل گرفتن مرسوله توسط گیرنده به معنای این است که مرسوله بطور صحیح و سالم تحویل داده شده است. بنابراین درصورت مواجه با این مشکل از دریافت مرسوله خودداری کرده و موضوع را از طریق تیکت پشتیبانی اطلاع رسانی نمایید.

4- اگر مامور پست تخلف کرد و بسته آسیب دیده را علارغم نارضایتی شما به شما تحویل داد و به جای شما فرم تحویل را امضا کرد، کمتر از 24 ساعت وقت دارید به بازرسی شرکت پست محل خود مراجعه کرده و با طرح شکایت، خسارت خود را دریافت نمایید.



دانلود ویدئو

حداکثر ظرف 72 ساعت پس از دریافت سفارش، باید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی در دفتر کار خود موضوع را به شرکت اطلاع دهید. جهت پیگیری موضوع نیاز است، شماره سفارش صحیح، و نام کامل محصولی که بیشتر و یا کمتر دریافت کرده اید را در تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید. تا ظرف 24 الی 48 ساعت کاری موضوع بررسی گردد.

نام کاربری شما در دفتر کار بالاسریتان قابل مشاهده می باشد، می توانید از ایشان راهنمایی بخواهید. در غیراین صورت در ساعات اداری با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و کد ملی خود را اعلام نمایید تا نام کاربری به شما ارائه شود.

ساعت اداری شرکت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 می باشد

در قسمت ورود به حساب، نام کاربری خود را وارد کرده و دکمه بازیابی رمز عبور را بزنید در مرحله بعد به انتخاب شما کلمه عبور جدید به شماره تماس یا ایمیل ثبت شده در پروفایل شما ارسال خواهد شد.

درصورتی که شماره تماس و یا ایمیل خود را نیز در پروفایلتان به درستی وارد نکرده باشید، و یا فراموش کرده باشید. از بالاسری مستقیم خود بخواهید در قسمت تیکت پشتیبانی یک تیکت در عنوان "تغییر و فراموشی رمز عبور" با قید شماره کاربری ، کدملی، شماره تماس صحیح و ارسال تصویر کارت ملی شما ثبت نمایند تا ظرف 24 الی 48 ساعت کاری تیکت شما بررسی و رمز عبور جدید ، به شماره اعلام شده پیامک شود.

در صورت فسخ قرارداد از جانب هر یک از طرفین، شرکت موظف است، در صورت درخواست بازاریاب کالاهای خریداری شده ظرف مدت یک سال قبل از فسخ قرارداد را که نزد بازاریاب است ، بازپس گیرد .

کالاهایی مشمول بازپس گیری است که عرفا قابل فروش مجدد باشد و شرکت بتواند با قرار دادن کالا در شبکه توزیع تک سطحی یا چند سطحی خود، نسبت به فروش مجدد آن اقدام نماید.

بازاریابان محترمی که با شرکت قطع همکاری می کنند در صورت تمایل به بازپس دادن کالاهای مشمول موارد بالا نیاز است پس از ثبت درخواست قطع همکاری شان از دفتر کار خود درخواست بازپسگیری کالا را از منو امکانات انتخاب کرده و کالاهای خود را ثبت نمایند.

تبصره 1 :زمان قطع همکاری و ارسال درخواست باید یکی باشد.

تبصره 2: منظور از کالاهای قابل فروش مجدد:

الف- کالای است که پلمپ یا هولوگرام آن ها مخدوش نشده باشد(کالایی که از پلمپ خارج شود به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود).

ب-کالایی که تاریخ مصرف آن تمام نشده باشد.

چنانچه با آگاهی از شرایط بالا درخواست استرداد سفارش خود را دارید، بعد از ثبت درخواست قطع همکاری می توانید از قسمت امکانات، درخواست بازپسگیری کالا خود را ثبت نمایید . در این قسمت سفارشات یک سال گذشته و اقلام آن به شما نمایش داده می شود و می توانید پس از انتخاب دقیق کالاهای مد نظر خود، آنها را به آدرس قید شده در همان صفحه ارسال کرده و بارکد پستی خود را در قسمت بارکد بارگذاری نمایید .

در نظر داشته باشید شما از طریق همین صفحه در دفتر کار خود می توانید تمامی مراحل بای بک بعد از ثبت بارکد را مشاهده نمایید.

چنانچه مشاور یا نماینده فعال شرکت هستید( یعنی مبلغ یک میلیون ریال، بدون در نظر گرفتن هزینه ارسال و 9% مالیات بر ارزش افزوده محصول خریداری کرده اید).ممکن است به دلیل این که بانک پاسارگاد برای واریزی مبالغ زیر صد هزار تومان، پیامک ارسال نمی کند، برداشت کرده اید که پورسانت شما واریز نشده است ، عدم دریافت پیامک دلیل بر عدم واریز پورسانت نیست بنابراین لطفا نخست موجودی حساب بانکی خود را کنترل کنید تا از واریز نشدن پورسانت به حسابتان اطمینان کامل حاصل نمایید.

دلایل عدم واریز پورسانت به حساب شما یکی از موارد ذیل می باشد:

الف : در زمان ثبت نام شماره حساب اشتباه ثبت شده است.

ب:شماره حساب در زمان ثبت نام وارد نشده است.

ج: اصلاح و ویرایش شماره حساب دردفتر کار بعد از محاسبات پورسانت ماه انجام شده است( اولین روز هرماه محاسبات پورسانت ماه 

قبل انجام می گیرد).

د:شماره حساب وارد شده متعلق به صاحب جایگاه نیست.

در صورت بروز موارد بالا شماره حساب صحیح خود را طبق فرمت اعلام شده در پایگاه اینترنتی شرکت ثبت یا ویرایش 

نمایید.تا پورسانت های پرداخت نشده در بازه 20-25 ماه آینده به حسابتان واریز گردد.

در صورتیکه شماره حساب شما صحیح بوده و شامل موارد بالا نمی باشد، از دفتر کار خود، قسمت تیکت پشتیبانی، مشکل خود را در عنوان تیکت "پورسانت" ثبت نمایید تا ظرف 24 الی 48 ساعت بررسی شود.