امکان خرید از سایت برای کسانی که عضو شبکه بازاریابی شرکت نفیس نیستند وجود ندارد، می توانید به شخصی که شما را با محصولات آشنا کرده است جهت ثبت سفارش و یا پیوستن به شبکه بازاریابی نفیس مراجعه نمایید.

نیاز است درخواست خود را همراه با مستندات مورد نیاز به بازاریابی که از وی محصولات را خریداری کرده اید ارائه نمایید تا پس از بررسی ایشان از دفتر کار خود تیکت پشتیبانی ثبت نمایند.

در صورتی که بسته بندی محصول آسیب دیده باشد یعنی دچار خیس شدگی، پارگی و یا له شدگی باشد، به گونه ایی که احتمال می رود کالاهای داخل بسته بندی آسیب دیده و یا کسر شده باشد نباید بسته از مامور پست دریافت شود. زیرا تحویل گرفتن مرسوله توسط گیرنده به معنای این است که مرسوله بطور صحیح و سالم تحویل داده شده است. درصورت مواجه با این مشکل از دریافت مرسوله خودداری کرده و موضوع را از طریق تیکت پشتیبانی اطلاع رسانی نمایید.

حداکثر ظرف 72 ساعت پس از دریافت سفارش، باید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی در دفتر کار خود موضوع را به شرکت اطلاع دهید. جهت پیگیری موضوع نیاز است، شماره سفارش صحیح، تصویر فاکتور ارسال شده همراه محصولات و نام کامل محصولی که بیشتر و یا کمتر دریافت کرده اید را در تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید. تا ظرف 24 الی 48 ساعت کاری موضوع بررسی گردد.

نام کاربری شما در دفتر کار بالاسریتان قابل مشاهده می باشد، می توانید از ایشان راهنمایی بخواهید. در غیراین صورت در ساعات اداری با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و کد ملی خود را اعلام نمایید تا نام کاربری به شما ارائه شود.

در قسمت ورود به حساب، نام کاربری خود را وارد کرده و دکمه بازیابی رمز عبور را بزنید در مرحله بعد به انتخاب شما کلمه عبور جدید به شماره تماس یا ایمیل ثبت شده در پروفایل شما ارسال خواهد شد.

درصورتی که شماره تماس و یا ایمیل خود را نیز در پروفایلتان به درستی وارد نکرده باشید از بالاسری خود بخواهید در قسمت تیکت پشتیبانی یک تیکت در عنوان "نرم افزار" با قید شماره کاربری و کدملی و شماره تماس صحیح شما ثبت نمایند تا ظرف 24 الی 48 ساعت کاری رمز عبور جدید در اختیار شما قرار گیرد.

شرایط باز پسگیری کالا به شرح ذیل می باشد.

1-طبق مقررات، قانون باز پسگیری کالا شامل بازاریابانی می شود که تمایل به ادامه همکاری با شرکت ندارند. که در این صورت می بایست از طریق تیکت پشتیبانی از دفتر کار خود درخواست خود را ثبت نمایند، سپس قطع همکاری خود با شرکت را از طریق پایگاه اینترنتی شرکت واز دفتر کار خود انجام دهند. 

تبصره :زمان قطع همکاری و ارسال درخواست باید یکی باشد در صورتی که شخصی قطع همکاری زده و بعد از گذشت چندین روز اقدام به درخواست استرداد کالا نماید این در خواست پذیرفته نخواهد شد.

2--برای اینکه شخصی بازاریاب شرکت محسوب شود، ثبت سفارش ماهیانه حداقل 1000.000 ریال الزامی می باشد، لذا اینگونه سفارشات که بابت واجد شرایط بودن بازاریاب جهت دریافت پورسانت ها بوده است، شامل قانون باز پسگیری نمی شود..

3-هیچ یک از محصولات غذایی ، طبق قانون تجارت اکترونیک ماده 38 و 42 قابل استرداد نیست.

4- کلیه کالاهای بهداشتی آرایشی با توجه به فاکتور فروش در صورتی که به عنوان مصرف شخصی تلقی گردد طبق قانون تجارت الکترونیک ماده 38 و 42 قابل استرداد نیستند.

-محصولات سبد مصرفی خانواده نفیس قابل استرداد نمی باشند

5- طبق ماده 5 بند 15 قرارداد بازاریاب با شرکت یک بازاریاب در صورت فروش حداقل 70% از محصولاتی که از شرکت خرید کرده است، قادر به گذاشتن سفارش مجدد می باشد لذا با توجه به ماده و بند بالا بازاریابان محترم تنها حق درخواست استرداد آخرین سفارش خود را دارند و سایر سفارشات قبلی آنها قابل بازپسگیری نیست.

6-جهت استرداد کالا در هر سفارش، حداقل بایست 70% کالاها برای استرداد موجود باشد. 

7- کالای مورد باز پسگیری باید همچنان پلمپ باشد(کالایی که از پلمپ خارج شود به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود).

8-در صورتی که کالای استردادی درفروشگاه شرکت موجود نباشد، قابل باز پسگیری نیست.

9-کالایی که تاریخ مصرف آن تمام شده یا رو به اتمام است،قابل بازپسگیری نمی باشد.

10- قبل از فروش کالاهای آخرین سفارش خود، سفارش جدید ثبت نکنید زیراطبق ماده 5 بند 15 قراداد بازاریابان با شرکت این امر تخلف محسوب می گردد.

چنانچه با آگاهی از شرایط بالا درخواست استرداد سفارش خود را دارید در قسمت تیکت پشتیبانی، با قید شماره سفارش و نام و تعداد دقیق کالاها درخواست خود را ثبت نمایید.

به دلیل این که بانک پاسارگاد برای واریزی مبالغ زیر صد هزار تومان، پیامکی برای شما ارسال نمی کند ، عدم دریافت پیامک دلیل بر عدم واریز پورسانت نیست بنابراین نخست موجودی حساب بانکی خود را کنترل کنید تا از واریز نشدن پورسانت به حسابتان اطمینان کامل حاصل نمایید.

دلایل عدم واریز پورسانت به حساب شما یکی از موارد ذیل می باشد:

الف : در زمان ثبت نام شماره حساب اشتباه ثبت شده است.

ب:شماره حساب در زمان ثبت نام وارد نشده است.

ج: تاریخ ویرایش شماره حساب شما دردفتر کار بعد از محاسبات پورسانت ماه می باشد( اولین روز هرماه محاسبات پورسانت ماه 

قبل انجام می گیرد).

د:شماره حساب وارد شده متعلق به شما نیست.

در صورت بروز موارد بالا شما ابتدا شما ره حساب صحیح خود را طبق فرمت اعلام شده در پایگاه اینترنتی شرکت ثبت یا ویرایش 

نمایید.

در صورتیکه شماره حساب شما صحیح بوده و شامل موارد بالا نمی باشد، از دفتر کار خود، قسمت تیکت پشتیبانی، مشکل خود را در عنوان تیکت "پورسانت" ثبت نمایید تا ظرف 24 الی 48 ساعت بررسی شود.