حمایت از کالای ایرانی و وظیفه ما در حمایت از شعار سال

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال 1397 هجری شمسی سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند . ایشان در بیان چشم انداز حرکت مردم و مسئولان در سال جدید فرمودند : بنده در شعارهای سال معمولا مسئولان را مخاطب قرار میدهم اما امسال مخاطب همه آحاد ملت از جمله مسئولان هستند .
حضرت آیت الله خامنه ای مساله اصلی امسال را نیز همچون سال های قبل ، مساله اقتصاد و معیشت مردم خواندند و با تاکید بر    " تولید ملی " بعنوان محور اصلی در حل مشکلات اقتصادی افزودند : اگر تولید ملی با همت و پیگیری همگانی شتاب بگیرد ، بسیاری از مشکلات معیشتی مردم و مسائل اشتغال و سرمایه گذاری حل خواهد شد و آسیب های اجتماعی کاهش زیادی خواهد یافت ، بر همین اساس نام و شعار امسال را " حمایت از کالای ایرانی " قرار داده ام .
ایشان در سخنرانی روز اول سال در حرم رضوی فرمودند : شعار سال با دو منظور مطرح میشود ، یکی جهت دادن به سیاست های اجرایی و عملکرد مسئولین دولتی و حکومتی و دیگری توجیه افکار عمومی .
با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب همه ما اعم از تولید کننده ، توزیع کننده ، بازاریاب ، دستگاه های دولتی از جمله وزارت محترم صنعت ، معدن و تجارت و مرکز امور اصناف و بازرگانان وظیفه داریم بیانات ایشان را سرلوحه تمام کارهای خود قرار داده تا بتوانیم سهمی هر چند کوچک در حمایت از شعار سال " حمایت از کالای ایرانی " داشته باشیم .
شرکت نفیس بعنوان عضو کوچکی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان ایرانی وظیفه دارد از روش های نوین بازاریابی و استفاده از تکنولوژی های جدید بسته بندی و نوآوری در ارائه محصولات و بومی سازی محصولات برندهای خارجی و همچنین در کنار آن به اندیشه جهانی کردن محصول و استفاده از راهکارهای کاهش قیمت و ایجاد جذابیت و تنوع در ارائه محصولات و فدا نکردن کیفیت در برابر کمیت حمایت خود را از شعار سال انجام دهد .
مرکز امور اصناف و بازرگانان بعنوان متولی صنعت بازاریابی شبکه ای در سال گذشته که سال " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال " نامگذاری شده بود ، آئین نامه جدیدی را در فروردین ماه سال 1396 ابلاغ نمودند و 6 ماه به شرکت های بازاریابی شبکه ای جهت انطباق خود با آئین نامه مذکور فرصت دادند .
اما سوال اینجاست واقعا تا چه حد به آئین نامه ابلاغی سال 96 پایبند بودیم ؟
از مرکز امور اصناف و بازرگانان انتظار میرود به قول رهبر معظم انقلاب جزو آن دسته از مسئولانی نباشند که یا شعار سال را قبول نداشته باشند و یا جزو مسئولانی باشند که کار را جامع انجام نداده باشند که نتایج خوبی بدست نیاید .
امروز که دغدغه رهبر معظم انقلاب حمایت از تولید کالای ایرانی میباشد وجود کالای خارجی و شارژ مجدد آنها در شرکت های مختلف چه مفهومی میتواند داشته باشد ؟

برای دانلود فیلم روی لینک زیر کلیک کنید .

//tamasha.com/v/5xWZ2