چرا نفیس

چرا نفیس؟

 

شرکت میراث نفیس دستها

بطور قطع، محصول رکن اساسی در ساختار یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای صحیح و اصولی است ، چرا که هدف اصلی بازاریابی شبکه‌ای به عنوان یک سبک فروش، مانند هر سیستم فروش دیگری رساندن کالای مورد نیاز به دست مصرف‌کنندگان است .

به همین منظور و طی قراردادی بزرگ، کارخانجات تولیدی و بسته‌بندی ایمان،یکی از بزرگترین و قویترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تحقیق و تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی، با شرکت میراث نفیس دستها ادغام گردید و کالاهای تولیدی خود را به صورت توزیع انحصاری در اختیار این مجموعه قرار داد.

شرکت نفیس، رسالت خود را تمرکز بر ارائه محصولات موثر و مورد نیاز مشتریان ،با قیمت مناسب و کیفیت رقابتی قرار داده است و اعتقاد دارد که باید خرید کالا از طریق این شرکت، به نسبت سایر روش‌ها  مقرون‌ به‌ صرفه‌تر و با خدمات بیشتر و موثرتری صورت گیرد.

شرکت نفیس مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از محصولات بهداشتی، مراقبتی، آرایشی و تخصصی در حوزه پوست، مو و ناخن را برای اولین بار در ایران از طریق بازاریابی شبکه‌ای معرفی و ارائه کرده است. این محصولات منحصربه فرد، دارای استانداردهای داخلی و بین‌المللی هستند و  در کنار مشاوره موثر می‌توانند طیف وسیعی از نیازهای عمومی و تخصصی افراد را تامین کنند.

(( هدف ما، بهبود کیفیت زندگی انسانهاست. ))

 

 

شبكه‌ي نفيس سيستم محور است ...

بازاریابی شبکه‌ای، سیستم محور‌ترین تجارت جهان است وآموزش  پايه‌ اصلی این سیستم را تشکیل می دهد. در واقع این آموزش‌ها در همه شرکت‌های اصولی فعال در این حوزه طبق یک ساختار بوده و با توجه به محصول، طرح‌درآمدزایی و البته ماموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های آن سازمان به قالبی مشخص درآمده و مانند مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌ها به طور  هماهنگ به حرکت درمی‌آیند.

بايد در نظر داشت كه يك سيستم واحد، ساده و  قابل تكثير همراه با آموزش‌هاي اثربخش و ابزارهاي مؤثر، موفقيت افراد را تضمین خواهد كرد.

در اين راستا شبكه‌ي نفيس و كر تيم با بهره‌گيري از بالاترین استانداردهاي جهانی اين تجارت و استفاده از پيشرفته‌ترين متددهای بین‌المللی موجود ، به همراه تيم مجرب آموزشي و با در نظر گرفتن محصولات،طرح درآمدزايي نفيس و ايجاد مهارت مشاوره و راهبري، سيستمي يكسان ايجاد كرده است كه تكثير و پرورشي بي‌نظير را در همه سطوح به همراه دارد.

 

انطباق طرح درآمدی شرکت میراث نفیس دستها با آیین نامه – 11 آبان 1396

پیرو اطلاعیه 96 مندرج در پایگاه اینترنتی دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه ای و براساس بند (3) ماده (16) آیین‌نامه اجرایی مواد (12) و (2) و تبصره 87 قانون نظام صنفی مبنی بر منطبق‌سازی طرح درآمدی شرکت‌های  بازاریابی با آیین‌نامه اجرایی مذکور،  بدین وسیله اعلام  می‌داریم در تاریخ 10/08/1396 انطباق طرح درآمدی شرکت میراث نفیس دست‌ها با آیین نامه مذکور، مورد تایید دبیرخانه کمیته نظارت قرار گرفت.

دستاوردها، فرهنگ و نتایجی که طرح درآمدی شرکت میراث نفیس دست‌ها محقق می‌سازد،عبارتند از:

  • - توجه به سود خرده‌فروشی و پاداش‌های نفیس برای تامین منافع مشاورین و مصرف‌کنندگان  محصول.
  • تمرکز بر ایجاد تجارت‌های کوچک خانگی.
  • ایجاد فرهنگ حمایت از نفرات سازمان، برای دستیابی به رده‌های بالاتر.
  • تقسیم عادلانه درآمد در تمام سطوح سازمان.
  • امکان کسب درآمد، حتی با کوچک‌ترین حجم فعالیت.
  • جلوگیری از هرگونه خرید اجباری برای دریافت پاداش (پیشگیری از پیش انباشته سازی)
  • سادگی در محاسبات طرح‌های درآمدزایی و ارائه آموزش برای تسلط افراد.
  • تمرکز بر شایسته‌سالاری و تعیین درآمد با توجه به میزان فعالیت موثر.