افزوده شدن محصول جدید شامپو بدن محافظ در برابر آلودگی هوا از برند سوپر استار

قابل توجه بازاریابان و هموطنان عزیز

محصولی جدید و فوق العاده در دسته بهداشتی از برند سوپر استار برای اولین بار در ایران تولید و در سبد خرید قرار گرفت .
جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

شامپو بدن محافظ در برابر آلودگی هوا

آلودگی در همه کشورها به عنوان یک مشکل مهم مطرح است . سطح خطرناک آلودگی هوا در مناطق شهری نه تنها محیط را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه اثرات مخربی بر بدن انسان از جمله پوست دارد که به صورت خشکی ، خارش و تحریک پوست ، پیری زودرس ، جوش ، لکه های پیری و اگزما و حتی سرطان پوست ظاهر می شود . بنابراین برای جلوگیری از این اثرات مخرب ، استفاده از محصولات مراقبت پوست محافظ در برابر آلودگی ، امری ضروری است .

شستشوی روزانه ی پوست جهت مقابله با اثرات نامطلوب آلودگی های محیطی امری مهم و ضروری می باشد . در فرمولاسیون شامپو بدن محافظ در برابر آلودگی ها از شوینده های ملایم و عصاره های گیاهی موثر جهت شستشوی موثر پوست بدن استفاده شده است .

در شامپو بدن محافظ در برابر آلودگی محیطی از خواص روغن گياه مورينگا نیز بهره گرفته شده است . این ماده يكي از قوي‌ترين آنتي ‌اكسيدان‌ها و تركيبات ضد پيري پوست محسوب می‌شود . همچنين آزمایش‌ های دقیق روی روغن دانه گياه مورينگا ، خواصی همچون محافظت در برابر راديكال‌هاي آزاد ، مغذي بودن ، آنتي‌اكسيدان ، نرم‌كنندگی و رطوبت‌رسان را به آن منتسب می کنند . در روغن گياه مورينگا ويتامين‌هاي  A،  Bو C ، كاروتنوئيدها و تركيبات فلاونوئيدي موجود هستند . اثرهای ضد چروك و جلوگيري از پيري پوست این گیاه در مطاعات علمي به اثبات رسيده است.