
شرايط و حمايت ويژهی نفيس در رابطه با مرجوع كردن كالا
به اطلاع بازاریابان عزیز میرساند، کلیهی بازاریابان تا ۴۸ ساعت بعد از تحویل گرفتن سفارشات خود از پست، فرصت دارند مشکلات موجود در بستهبندی کالاهای دریافتی را از طریق تیکت یا تماس با خدمات مشتریان، به شرکت ابلاغ کنند. مشکلات کالا شامل موارد زیر است:
۱-پارگی یا له شدگی جعبه
۲- ریزش یا نشتی محصول
۳- کسری یا جابهجایی در کالای ارسالی
همچنین، بازاریابان عزیز تا دوهفته پس از دریافت کالا از پست فرصت دارند هر نوع عیب یا اشکال در کالای مربوطه، غیر از ۳ مورد ذکر شدهی فوق را از طریق تیکت به شرکت اعلام کنند. لازم به ذکر است پس از گذشتن زمانهای اعلام شده در هر دو مورد، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات اعلام شده نخواهد داشت.
اعتماد و اعتقاد خانوادهی بزرگ نفيس را برای تحقق چشم انداز و مأموريتمان به ارمغان مياوريم.
«هدف ما بهبود کیفیت زندگی انسانهاست»