
خبر فروشگاه
همان طور که می دانید تنها روش ارسال مرسوله های پستی در ایران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است. یعنی یک برون سپاری که ممکن است مانند تمام دنیا دچار نواقصی باشد و در ایران هم این گونه است. اما می توان با ارائه راهکارهایی درصد خطا را پایین آورد تا خدمات بهتر انجام شود.
1: توصیه می شود برای ارسال بسته ها همیشه شخصی برای تحویل گرفتن بسته در مکان دریافت آن حضور داشته باشد. این موضوع درباره مشتریان کالاها نیز صدق می کند. به آنها هم تاکید کنید که همیشه شخصی برای گرفتن بسته ها در محل حضور داشته باشد.
2: دقت داشته باشید که اگر پست بسته ارسالی را با پارگی و له شدگی به دست شما رساند آن را تحویل نگیرید و از طریق تیکت و اعلام شماره سفارش خود به پشتیبانی شرکت اعلام کنید. شرکت بلافاصله با ردیابی و اطمینان حاصل شده از برگشت بسته به انبار بدون اینکه منتظر برگشت بسته بماند برای شما مجددا ارسال می کند.
3: اگر با خرابی کالا پس از باز کردن بسته مواجه شدید می توانید زیر ۷۲ ساعت آن را به شرکت برگردانید.
4: حتما از کالای معیوب عکس گرفته و بلافاصله از طریق تیکت و شماره سفارش موضوع را انتقال دهید و گزارش خرابی کالا را تحویل مسئولان شعب بگویید. در این فرایند کالا یا کالاهای شما پس از یک هفته با هزینه با هزینه شرکت برای شما ارسال می شود.
5: اگر در شهر شما یا اطراف شما شعبه ای وجود نداشته باشد باید کالا را به آدرس تهران، جنت آباد جنوبی، لاله شرقی، کوچه نسترن، پلاک 1 واحد2 و کدپستی: 1473813877 ارسال کنید.
6: در بعضی از مواقع نیز یک سفارش با دو یا چند کارتن ارسال می شود. به طور معمولا در 98درصد مواقع تمام بسته ها به صورت یک جا به دست شما می رسد اما در بعضی از مواقع پیش آمده که با فاصله 24 ساعته به دست دریافت کننده رسیده. دقت داشته باشید که تکمیل ارسال بسته های پستی شما اگر بیشتر از 24 ساعت طول کشید حتما با شرکت تماس بگیرید تا پیگیری های لازم انجام شود.