"اعطای تندیس تولید کننده برتر به شرکت خورشید فناوران نفیس در بزرگترین همایش تجلیل از مدیران تلاشگر"

بزرگترین همایش تجلیل از مدیران تلاشگر استان البرز با حضور جمعی از مدیران، تولیدکنندگان و صنعتگران استان برگزار شد. در این همایش که با محوریت شعار سال (رونق تولید ملی) بود، مسئولان از ۵۰ مدیر البرزی موفق در عرصه تولید و صادرات تجلیل کردند. شرکت خورشید فناوران نفیس نیز یکی از این شرکت ها بود. این شرکت با بهره مندی از دانش استادان و دانش پژوهان دانشگاههای داخل و خارج كشور، روزآمدترین دانش وكاربرد علمی را در فرآوری و فن آوری محصولات خود دارد. آزمایشگاه های تحقیقاتی و كنترل، مجهز به پیشرفته ترین ابزار و ادوات علـمی روز همراه با رعایت دستورالعمل های استاندارد ( GMP )، سازمان بهداشت جهانی WHO و دریافت گواهینامه ISO-  9001:2008  در ارتباط نزدیك پژوهشی با معتبرترین مراكز علمی و تحقیقاتی است.  فرمولاسیون محصولات در این شرکت به وسیله پیشرفته ترین و دقیق ترین روش های آزمایشگاهی مورد تائید و کنترل کامل قرار می گیرد و نتیجه آن کیفیت بسیار بالای محصول ساخته شده با حفظ خصوصیات شیمیایی مواد و اثر بخشی مناسب است که قابل قیاس با نمونه های تجاری خارجی است .این شرکت با توجـه به توانمنـدی علمی بسیار بالای خود و جایگاه ویژه ای که در نزد مصرف کنندگان ایرانی به علت دارا بودن برندهای متنوع و معتبر دارد ، بخش صادرات خود را فعال تر و محصولات خود را به كشورهایی نظیر: امارات متحده عربی، باکو، عراق، عمان، قطر، کویت و افغانستان و سایركشورهای هم جوار صادر می کند .شركت ایمان در حال حاضر بالغ بر 250 فرآورده آرایشی و بهداشتی را كه دارای پروانه تولید از سازمان غذا و دارو می باشد به بازار آرایشی و بهداشتی عرضه مینماید و از طرفی فرآورده های دیگری را نیز در مراحل مختلف پژوهش و آماده سازی ، برای اخذ پروانه بهداشتی ساخت و تولید در آینده در نظر دارد. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، حضور مدیران تلاشگر در عرصه تولید را مهم خواند و گفت: از ۵۰ مدیر تولیدی بخش خصوصی که در برابر تحریم ها ایستادگی کردند تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این همایش رحیم بنامولایی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: «رونق تولید ملی یکی از اهداف اصلی تلاشگران عرصه تولید، توزیع و صادرات است» وی با اشاره به شعار سال 1398 در خصوص رونق تولید و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:« 50 نفر از مدیران بخش خصوصی مورد تجلیل قرار می گیرند.» بنامولایی در ادامه با اشاره به آغاز هفته تشکل ها، توضیح داد: « با توجه به آغاز این هفته تصمیم بر تجلیل از مدیران تشکل ها گرفته شد و برخی دیگر از مدیران مورد تجلیل از بخش خصوصی است. این مسئول هدف از برپایی این همایش را جا انداختن نگاه مثبت نسبت به انجام فعالیت های گروهی خواند و آن را سرمنشاء بسیاری از برنامه های تولید محور ذکر کرد.»
در این همایش محمود بهمنی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت و از افزایش سود تسهیلات واحدهای تولیدی انتقاد کرد و گفت: «سودهای ۲۰ درصدی تسهیلات واحدهای تولیدی جواب نمی‌دهد.»

به گفته وی، ۶۰ درصد کارخانجات در کشور با ظرفیت ۴۰ تا ۶۰ درصدی کار می‌کنند و ظرفیت‌های خالی دارند و لازم است با سرمایه گذاری‌های جدید اینها را حمایت کنیم. او توضیح داد: «در درجه اول باید به واحدهای تولیدی موجود توجه کنیم تا بتوانیم گام‌های مناسبی به سمت رونق اقتصادی برداریم.»
مجید تکلو؛ دبیر همایش‌تجلیل از مدیران تلاشگر البرز نیز با اشاره به استقبال خوب مدیران تلاشگر از شرکت در این همایش، گفت: «حدود 3 هزار و 500 شرکت تولیدی در البرز، مشغول فعالیت هستند که از این تعداد حدود 50 مدیر موفق در این همایش معرفی شدند.»