فتح عرصه های جدید برای پیشرفت بازاریابی نفیس

روز 25 آبانماه برای همیشه در یاد و خاطره نفیس باقی خواهد ماند. یک روز ماندگار برفی که اعضا دورهم جمع شدند تا دومین سالگرد باشکوه نفیس را در کنار هم جشن بگیرند. در این مراسم از محصولات جدید نفیس و استراتژی ها و تکنولوژی هایی که قرار است با آن کالاهای جدید به سبد کالایی اضافه شود صحبت شد. در این مراسم درباره آینده روشن شبکه نفیس با نمایندگان و مشاوران گفته شد و همچنین درباره محصولات آرایشی و بهداشتی که قرار است به سبد کالایی نفیس اضافه شود سخن گفته شد: « شرکت نفیس از روز اول کاری خود سه معیار را برای معرفی محصولاتش در نظر داشت. اول اینکه نفیس تا جایی که بتواند کالای منحصر به فردی را ارائه کند تا مشاوران بتوانند عرصه بیشتری برای ارائه محصولات داشته باشند. این موضوع به مشاوران کمک می کند که خیلی راحت تر بتوانند این محصولات را به بازار معرفی کنند. همچنین در کنار آن نفیس می خواهد جدیدترین مفاهیم تکنولوژیک روز دنیا را به مصرف کنندگانش ارائه کند.» در پی سخنرانی ها با اشاره به اینکه برخی از مفاهیمی که نفیس آن را به مخاطبان ارائه می کند برای اولین بار حتی در ایران عرضه می شود نیز گفته شد:« همه این ها در جهتی است که نهایتا یک سبدکالایی کامل که بتواند تمام نیازهای مصرف کننده ها و مخاطبان را پوشش بدهد ارائه دهیم.» همچنین درباره محصول الن بیوتی که دریچه جدیدی را به دنیای محصولات نفیس باز کرد گفته شد:« این محصول یک مفهوم جدید ارائه کرده که اثرش بارها ثابت شده است» در ادامه با حضور 600 نفر از اعضای نفیس و همچنین 4000 نفری که از طریق میزکار به صورت زنده مراسم را تماشا می کردند دو محصول غذایی «کول اکتیو» و «ستریل» رونمایی شد و درباره این دو محصول گفته شد که « کول اکتیو یک مکمل کاهش اشتها و لاغری است که پایه گیاهی دارد و در بازار ایران هیچ نمونه ای از آن یافت نمی شود. در واقع کول اکتیو نوعی کلاژن خوراکی است که پایه دریایی دارد. با اشاره به اینکه سال 98 دو مجموعه تولیدی نفیس در کنارهم شروع به تولید کردند و این باعث شد که دو بخش آرندی و تولید بوجود بیاید که موازی با همدیگر پیش رفتند و آرزوی روزهای درخشانی در آینده ای نزدیک برای نفیس کردند.