اضافه شدن ژل های پاک کننده و ضد عفونی کننده دست در برند سوپراستار به سبد کالایی

ما 
نفیسی ها
برای بهبود کیفیت زندگی انسانها پیش قدم می شویم.


برای اولین بار و اولین شرکت تولیدکننده در بازاریابی شبکه ای ایران، شرکت شبکه نفیس در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین عمل به شعار همیشگی خود که "هدف ما بهبود کیفیت زندگی انسانهاست" با تلاش شبانه روزی واحد تولید، موفق به تولید "ژل های پاک کننده و ضد عفونی کننده دست" در برند سوپراستار شده است تا مصرف کنندگان عزیز در سراسر کشور با وجود شرایط کنونی بتوانند نیاز خود را با هزینه ای متناسب،از این محصول برطرف کنند.
ژل های پاک کننده و ضدعفونی کننده سوپراستار یک ضد عفونی کننده قوی با پوشش ضدمیکروب و ضدویروسی است که تحریک کنندگی پوستی آن حداقل ممکن است. این ژل موثر برای از بین بردن طیف وسیعی از باکتری ها، مایکو باکتریوم ها، قارچ ها و ویروس ها است. این ژل ضدعفونی کننده بدون نیاز به آبکشی از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری کرده و در 30 ثانیه دست ها را از میکروب ها پاک می کند ، لازم به ذکر است بدانید هم اکنون ژل ضد عفونی کننده ۲۵۰ میل سوپراستار در دو نوع معمولی و حاوی عصاره آلوئه‌ورا به سبد کالایی نفیس اضافه شد.

بسیار بسیار مهم:
لازم بذکر است که بخاطر تعداد محدود موجودی در روزهای ابتداییِ تولید و عرضه ی این کالا و اهمیت سلامتی اعضاء نفیس و مصرف خانواده ی محترمشان،در حال حاضر ثبت سفارشات را به این نحو آغاز میکنیم که از هر نوع و سایز از این کالا هر نفر(hph) امکان ثبت سفارش تا 24 عدد را تا 72 ساعت بعد از هر سفارش(از این نوع کالا)خواهد داشت.
به یاری خداوند متعال بزودی،در روزهای آتی با افزایش تولید این محصولات و توزیع وسیع شبکه به تمام هموطنان،سقف یا سهم ثبت سفارش هر نفر را بالابرده و در نهایت این محدودیت برطرف میشود.

مسئولیت های اجتماعی شبکه ی نفیس فراتر از تصور ادامه خواهد داشت و در کنار عرضه این کالا در سراسر کشورمان به انتشار حال خوب،الهام بخشیدن،امید بخشیدن در کنار هم ادامه خواهیم داد.