ماسک موهای دوفاز مورال آپ محصولاتی جدید در چهار لاین مورال آپ هم اکنون در سبد کالایی نفیس

ماسک موهای دوفاز مورال آپ محصولاتی جدید در چهار لاین حاوی روغن آرگان، روغن های گیاهی (خشخاش)، روغن زیتون و ماکادمیا هم اکنون در سبد کالایی نفیس اضافه شدند

ماسک موی دوفاز حاوی روغن آرگان مورال آپ
این ماسک مو نقش محافظت کننده از مو در برابر آسیبهای ناشی از حرارت سشوار و اتو دارد و همچنین ترمیم کننده و محافظت کننده ساقه مو است همچنین بدون اینکه موهای شما را چرب یا حالت دار کند از موها محافظت می کند. بعد از استفاده از این ماسک مو موهای شما دیگر دچار حالت شکنندگی و موخوره نمی شود.

ماسک موی دوفاز حاوی روغن های گیاهی مورال آپ 
این محصول برای انواع موهای آسیب دیده، مجعد و فر، موهای رنگ شده و موی عادی استفاده کنید. این ماسک دارای خاصیت انرژی‌ بخشی به مو است و به ترمیم بافت‌ های مو در  ساقه کمک فراوانی می کند. درخشندگی موها بعد از استفاده از این ماسک چندین برابر بیشتر می شود.

ماسک موی دوفاز حاوی روغن زیتون مورال آپ
این محصول بدون نیاز به آبکشی حاوی برای انواع موهای خشک و آسیب دیده تولید شده است. این محصول با ایجاد حالت نرم کنندگی وز موها را از بین می برد. همچنین باعث مرطوب کنندگی و حالت دهندگی موها شده و مانع از خشکی و آسیب مو می شود.


ماسک مو دو فاز حاوی روغن ماکادمیا مورال آپ
محصولی بسیار موثر در آبرسانی و تغذیه موها است. استفاده از از این ماسک مو علاوه بر اینکه رطوبت لازم را به موها می رساند، باعث تقویت موها شده و بعد از مدتی موها را شاداب و باطراوت می کند. برای محافظت از موهای چرب و نرمال درمقابل اتو و سشوار و عوامل مخرب طبیعی می توانید از این ماسک استفاده کنید.