تحولی ویژه در سیستم بسته بندی و ارسال سفارشات نفیس

تحولی ویژه در سیستم بسته بندی و ارسال سفارشات نفیس


با توجه به رشد قابل توجه حجم سفارشات مشتریان عزیز نفیس در سیستم انبارداری شرکت، جهت به حداقل رساندن خطا در مرحله بسته بندی مرسولات، با تلاش واحدهای IT ، انبار و ... این امر کاملا سیستمی شده و احتمال خطا در کسری کالا برای هر سفارش به صفر رسیده است.


روند اجرایی این پروسه به این صورت است که، ابتدا سفارشات پیش از بسته بندی در اختیار اپراتور قرار گرفته و پس از اسکن کردن بارکد تمامی اقلام آن سبد کالایی، سیستم به صورت خودکار لیبل نهایی را صادر می کند. چنانچه در این مرحله کسری کالا وجود داشته باشد سیستم به هیچ عنوان لیبل را صادر نکرده و آن سفارش مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این سیستم بررسی نهایی بسیار دقیق و یک سیستم بسته بندی با استاندارها بین المللی بوده که درحال حاضر شرکت های بزرگی چون آمازون از چنین سیستمی استفاده می کنند.


همچنین در تمام مراحل بسته بندی در بالای سر هر اپراتور یک دوربین قرار دارد که تمامی مراحل بسته بندی را به طور دقیق ضبط کرده تا چنانچه پس از ارسال مرسوله، مشتری اعلام کسری کالا کردند، این مورد از سوی انبار مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است این تحول جدید علاوه بر به حداقل رساندن میزان خطا، سرعت آماده سازی و بسته بندی سفارشات را تا حد قابل توجهی افزایش داده است.


با افتخار در کنار هم برای قدم های مثبت در راستای پیشرفت در صنعت فروش مستقیم پیشرو خواهیم بود