محصولات جدید در برند ام ان دی

محصولات جدید در برند ام ان دی شامل رژگونه هایلایتر، پنکک،سایه ابرو، سایه چشم ، هم اکنون به سبد کالایی ما اضافه شد.


رژگونه هایلایتر ام ان دی یک محصول حرفه ای آرایشی است که دارای ماهیت پودری بوده و در 6 رنگ متمایز عرضه می شود. این محصول برند ام ان دی با استفاده از جدیدترین ترکیبات و به کارگیری پیشرفته ترین فرمولاسیون تهیه و تولید شده، بافت سبکی داشته و به راحتی بر روی پوست صورت می نشیند.


سایه ابرو ام ان دی یک محصول آرایشی پودری است که می تواند عضو ثابت لوازم آرایشی روزانه شما باشد. سایه ابرو ام ان دی برای پرکردن، مرتب سازی و ایجاد ظاهر طبیعی و یکنواخت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد و در 3 رنگ مختلف عرضه می شود.


سایه چشم ام ان دی یک محصول آرایشی تخصصی است که جزو ابزارهای روزانه آرایش چشم های شما محسوب می شود. مطمئناً آرایش صورت تنها محدود به چشمان شما نمی شود، اما استفاده از سایه چشم ام ان دی موجب می شود تا چشمانتان زیبایی، جذابیت و جلوه بیشتری پیدا کرده و با تمام آرایش صورت هماهنگی بیشتر و بهتری پیدا کند.



پنکک ام ان دی یک محصول تخصصی آرایشی برای انواع تیپ پوستی است که قابلیت پوشانندگی مناسب و یکپارچه ای داشته و به راحتی بر روی سطح پوست پخش می شود. این محصول حاوی رنگدانه های پودری بوده و برای یکنواخت کردن سطح پوست و جلوه طبیعی پوست صورت استفاده می شود.

پنکک ام ان دی در 6 رنگ مختلف برای انواع طیف رنگی پوست ارائه می شود.